شب‌نشینی صهیونیست‌ها در جهنم

مقاومت لبنان، حماسه دیگری رادرجنگ غزه خلق کرده وشمال اراضی اشغالی را تبدیل به مناطقی غیرقابل سکونت برای اشغالگران ساخته است.به عبارت بهتر، حزب‌ا...در طول بیش از ۹ ماه اخیر با عملیاتی هوشمندانه و مدبرانه، بر شدت و عمق آسیب‌پذیری صهیونیست‌ها افزوده است.
کد خبر: ۱۴۶۴۱۷۱
نویسنده ​​​​​​​محمد علیزاده - گروه بین‌الملل
شب‌نشینی صهیونیست‌ها در جهنم
 
قدرت‌مقاومت، درابعاد سخت ونرم متبلورشده‌وجایی برای فرارصهیونیست‌هاازیک شکست‌ترکیبی‌وهمه‌جانبه باقی نگذاشته است. حزب‌ا... لبنان تاکید کرده تا زمان ادامه جنگ غزه، هرگز عملیات نظامی خود علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی را متوقف نخواهد کرد.
 
فرار دسته‌جمعی صهیونیست‌ها از شمال اراضی اشغالی 
رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به تلفات جانی قابل‌توجه میان نظامیان این رژیم بعد ازحملات اخیر حزب‌ا...تأکید کردند که آژیرهای خطردرشمال۵۰۰درصدافزایش یافته‌است‌ و۲۵۰هزاراسرائیلی به‌ پناهگاه‌هافرارکرده‌اند.درپی تشدیدحملات‌حزب‌ا...علیه صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی که طی روزهای گذشته تلفات جانی قابل‌توجهی به نظامیان صهیونیست واردکرده است، رسانه‌های عبری اعلام کردند:حزب‌ا...صدهاهزاراسرائیلی رابه‌پناهگاه‌هافرستاد.درتازه‌ترین  این‌موارد،حزب‌ا...بیش‌از۱۰۰موشک به‌سمت اسرائیل (فلسطین اشغالی) شلیک کرد. این عملیات‌های حزب‌ا...درچارچوب پاسخ به ترور فرمانده نظامی خود توسط اسرائیل درجنوب لبنان،صورت می‌گیرد.ازسوی دیگر خبرنگار وبسایت آمریکایی اکسیوس درفلسطین اشغالی به نقل از مقامات آمریکایی تأیید کرد: یک آمریکایی براثرحمله موشکی حزب‌ا...به یک موضع نظامی ارتش اسرائیل مجروح شده وهنوز مشخص نیست که یک آمریکایی در یک منطقه بسته نظامی چه‌کار می‌کرده است! 
   
افزایش ۵۰۰ درصدی صدای آژیر خطر در نهاریا
ازطرف دیگر شبکه ۱۲رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات‌هایی که حزب‌ا...طی روزهای گذشته ضدصهیونیست‌ها انجام می‌دهد، اعلام کرد: صدای آژیرهای خطر در مناطق جنوبی نهاریا ۵۰۰درصدافزایش یافته است.علاوه‌بر افزایش قابل‌توجه صدای آژیرهای خطر در مناطق شمالی، بسیاری ازموشک‌ها وپهپادهای پرتاب‌شده توسط حزب‌ا...،بدون فعال‌سازی هشدارها به حریم هوایی اسرائیل(فلسطین اشغالی) می‌رسد وهمین مسأله، قدرت پدافند هوایی ارتش رابرای مقابله باآنها به‌شدت محدود می‌کند.همچنین درپی حمله راکتی که دیروز ازجنوب لبنان به منطقه الجلیل درشمال فلسطین اشغالی انجام شد،رسانه‌های صهیونیستی از آتش‌سوزی گسترده در الجلیل خبر دادند. روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت در این زمینه گزارش داد: ۱۰تیم آتش‌نشانی و شش بالگرد در منطقه الجلیل در تلاش برای خاموش کردن آتش گسترده ناشی از حمله راکتی از جنوب لبنان هستند.
 
اهمیت عملیات حزب‌ا... در پایگاه میرون
در این میان نباید از اقدام تحسین‌برانگیز و قدرتمندانه حزب‌ا...درهدف قراردادن پایگاه میرون دراراضی اشغالی به‌سادگی گذشت. این عملیات از آن جهت اهمیت دارد که نشان‌دهنده تسلط مقاومت لبنان برعمق استراتژیک اراضی اشغالی و قدرت عمل آن در مواجهه با صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.طی هفته‌های اخیر بسیاری از تحلیلگران و استراتژیست‌های صهیونیست هشدار داده‌اند که حزب‌ا... بسیاری از توانمندی‌های خود را در عرصه نبرد نظامی، زمینی، دریایی وهوایی و موشکی مخفی نگاه داشته وزمانی آنهارارو خواهد کرد که دیگر مجال و راه فراری برای تل‌آویو باقی نمانده باشد.مقاومت لبنان اعلام کرد که پایگاه استراتژیک میرون، مرکز جاسوسی و مرکز مدیریت، مراقبت و کنترل هوایی اسرائیل در شمال را به‌شکلی دقیق هدف قرار داده است. حزب‌ا... اعلام کرد که شلیک این موشک‌ها به پایگاه میرون منجر به ویرانی بخشی از تجهیزات ووقوع آتش‌سوزی درآن شد.علاوه‌بر آن، پایگاه‌های الراهب و البغدادی وهمچنین پایگاه «نیمرا»(یکی ازپایگاه‌های اصلی درمنطقه شمالی) درغرب طبریا دیگرهدف‌هایی بودند که طعم موشک‌ها و پهپادهای حزب‌ا...را چشیدند.

اسرائیل شمال را از دست داده است 
طی چند روز گذشته درپی جنایت تروریستی رژیم اشغالگردربه شهادت رساندن«محمد نعمه ناصر» ملقب به «حاج ابونعمه» فرمانده نظامی حزب‌ا...درشهر صور در جنوب لبنان،حزب‌ا...شدت حملات خودضداشغالگران راافزایش داده است، درهمین راستا رسانه‌های صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره پاسخ حزب‌ا...به جنایت تروریستی این رژیم در به شهادت رساندن حاج ابونعمه، فرمانده نظامی مقاومت لبنان اعلام کردند:حزب‌ا... شدت وبردحملات خود را افزایش داده و اسرائیل، شمال را از دست داده است. روزنامه عبری هاآرتص در گزارشی در این زمینه اعلام کرد:اسرائیل با ترور فرماندهان حزب‌ا...به‌دنبال یک درمان موقت و یافتن جایگزینی برای دستاوردهای استراتژیک است اما این ترور، مسیر استراتژی حزب‌ا...را تغییر نخواهد داد وراهبرد حزب‌ا...مبتنی بر معادله‌ای است که آتش‌بس درجبهه جنوب لبنان راکاملامرتبط باتوقف کامل جنگ درغزه می‌داند.تشکیلات فرماندهی ارشدحزب‌ا...به‌شکل قابل‌توجهی تکامل یافته است و چندین لایه دارد، به این ترتیب حزب‌ا...خیلی سریع می‌تواند صفوف فرماندهی خود را مجددا تنظیم و جای خالی سایر فرماندهانش را پر کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها