ناپدیدشدن مرد طلافروش هنگام وصول طلب ۱۲میلیاردی

پرونده ناپدید شدن مرموز طلافروش کرمانشاهی در تهران، با دستگیری دو مظنون وارد مرحله تازه‌ای شد. بررسی‌ها نشان داد او برای وصول طلب ۱۲ میلیاردی‌اش به تهران آمده بود.
کد خبر: ۱۴۶۴۰۳۷
 
به  گزارش خبرنگار جام‌جم، مرد ۴۱ساله طلافروش، بهمن سال گذشته از کرمانشاه به تهران آمد و ناپدید شد. او قرار بود چند روزه برگردد اما دیگر خبری از او نشد‌. گوشی تلفن‌همراهش نیز خاموش شد‌. با طولانی‌شدن غیبت مرد طلافروش به نام سعید، خانواده‌اش به پلیس آگاهی تهران رفتند و برای یافتن او کمک خواستند.در حالی که تحقیقات ادامه داشت، چند هفته بعد خانواده سعید متوجه شدند گوشی تلفن‌همراهش روشن شده است. بعد از چند بار زنگ زدن مرد جوانی به آن پاسخ داد و با معرفی خودش به‌عنوان دوست مرد طلافروش ادعا کرد، حال او بد بوده و با خوردن قرص خوابیده است. بعد هم تلفن دوباره خاموش شد.ماموران در تحقیقات بعدی پی بردند فردی که برای آخرین‌بار تلفن را جواب داده، مردی به نام مهرشاد است که با سعید در زمینه خرید و فروش طلا کار می‌کردند و ساکن تهران است.  بررسی‌های بیشتر نشان داد سعید و مهرشاد از سال ۱۳۹۸با هم مراوده کاری داشتند و در این مدت مهرشاد مقدار زیادی طلا به ارزش ۱۲ میلیارد تومان از سعید گرفته که پول آن را پرداخت نکرده بود. سعید نیز آخرین‌بار برای صحبت درباره بدهی مهرشاد به تهران آمده بود. ماموران سرانجام به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد وقتی که طلافروش به پایانه‌ای در تهران رسیده مهرشاد و مینا دختر مورد علاقه‌اش، او را سوار خودرویی کرده و با خودشان به شمال کشور بردند و چهار روز با او بوده‌اند. بعد از آن به شرق تهران آمدند و خانه‌ای برای او اجاره کرده‌اند که چند روزی در آنجا بوده و دوباره وی را به شمال کشور برده‌اند و بعد تلفن او خاموش شده است.مهرشاد مدام مخفیگاهش را عوض می‌کرد و ردی از او نبود تا این‌که پدر وی و دختر مورد علاقه‌اش دو روز پیش در تهران بازداشت شدند. آنها در تحقیقات مدعی شدند از مهرشاد و سرنوشت مرد طلافروش اطلاعی ندارند. همچنین دختر مورد علاقه مهرشاد نیز در جریان تحقیقات گفت‌: من طلافروش را چند مرتبه دیده بودم‌. با مهرشاد معامله‌های کاری داشتند که حتی در یکی از معامله‌ها مهرشاد ضرر کرده بود‌. نمی‌دانم مهرشاد کجاست و چند هفته‌ای است از او خبری ندارم. 
محمد‌جواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران در نبود بازپرس پرونده دیروز برای این دو نفر قرارقانونی صادر کرد. تحقیقات پلیسی برای دستگیری مهرشاد در حالی ادامه دارد که احتمال می‌رود سعید به قتل رسیده باشد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها