شرکت در انتخابات حق و فریضه ای دینی و عقلایی است
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در خصوص انتخابات ۸ تیر

شرکت در انتخابات حق و فریضه ای دینی و عقلایی است

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و دکتر زنگانه استاندارگلستان در خصوص حضور مردم در حماسه انتخابات ۱۵ تیر

استاندار و نماینده ولی‌فقیه در گلستان با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حضور مردم برای خلق حماسه ۱۵ تیر، تاکید کردند: پیروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مردم ایران بودند.
استاندار و نماینده ولی‌فقیه در گلستان با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حضور مردم برای خلق حماسه ۱۵ تیر، تاکید کردند: پیروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مردم ایران بودند.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۳۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  ، در پیام علی‌محمد زنگانه و آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است: 

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در دومرحله با مشارکت مردم و در صحت و سلامت کامل برگزار شد , الگویی از مردم سالاری دینی را برای جهانیان ترسیم کرد.در این پیام آمده است: مردم شیعه و سنی استان گلستان از هر قومیتی با مشارکت ۵۰.۵۵ درصدی نشان دادند در مسیر آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حرکت خواهند کرد و موجب ناامیدی دشمنان قسم خورده این کشور می‌شوند.استاندار و نماینده ولی‌فقیه در گلستان ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب اظهار امیدواری کردند با تلاش‌ دولت چهاردهم شاهد رشد و بالندگی ایران در سطح بین المللی و رفع دغدغه های مردم در سطح ملی باشیم. متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد :


بسم الله الرحمن الرحیم 

🔻انتخابات تجلی اراده ملت در تعیین سرنوشت کشور است و همواره اهمیت حضور مردم در انتخابات مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.

🔻انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در دومرحله با مشارکت مردم عزیز و قدرشناس بر اساس قانون و در صحت و سلامت کامل برگزار شد , الگویی از مردم سالاری دینی را برای جهانیان  ترسیم کرد.

🔻قطعا پیروز انتخابات ۱۵ تیر ماه مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی بودند و دولت چهاردهم ضروری است بر اساس قانون اساسی، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسیر عزت و سربلندی کشور را با تأسی به شهدای گرانقدر و شهیدخدمت آیت الله دکتر رییسی بپیماید.

🔻مردم شریف استان گلستان اعم از شیعه و سنی و از هر قومیتی با مشارکت ۵۰.۵۵ درصدی خود نشان دادند در مسیر آرمان های نظام جمهوری اسلامی حرکت خواهند کرد و موجب ناامیدی دشمنان قسم خورده این کشور می شوند.

🔻اینجانبان ضمن تبریک موفقیت در این انتخابات به رییس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان از حضور باشکوه مردم شریف استان در آوردگاه انتخابات تقدیر می نماییم و امیدواریم در سایه توجهات حضرت حق با تلاش‌های دولت چهاردهم شاهد رشد و بالندگی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی و رفع دغدغه های مردم در سطح ملی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها