روایت رئیس مرکز ملی فضای مجازی از حملات سایبری در ۳ سال گذشته

انتخابات در امنیت کامل سایبری برگزار شد

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

در مسیر شهید جمهور

رئیس جمهور منتخب باید با تلاش بیشتر و ایجاد همدلی بین قوا مسیر را برای پیشرفت کشور فراهم کند. البته ایشان باید راه رئیس جمهور شهید را نیز ادامه بدهند، زیرا شهید رئیسی در طول سه سال خدمت‌شان ریل گذاری خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی، بهبود ساختار‌ها و اصلاح فرایند‌ها انجام دادند.
رئیس جمهور منتخب باید با تلاش بیشتر و ایجاد همدلی بین قوا مسیر را برای پیشرفت کشور فراهم کند. البته ایشان باید راه رئیس جمهور شهید را نیز ادامه بدهند، زیرا شهید رئیسی در طول سه سال خدمت‌شان ریل گذاری خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی، بهبود ساختار‌ها و اصلاح فرایند‌ها انجام دادند.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۳۰
نویسنده مجتبی یوسفی | عضو هیات رییسه مجلس 

چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشور با مشارکت خوب مردم به پایان رسید و باید تاکید کرد که پیروز واقعی این رقابت‌ها مردم کشورمان هستند که برخلاف تخریب‌های رسانه‌های معاند و دشمنان کشور به میدان آمدند و بار دیگر ثابت کردند که دلسوز نظام و کشور هستند.

در کنار قدردانی از مردم عزیز کشورمان باید به منتخب مردم جناب آقای پزشکیان نیز تبریک گفت و یادآور شد که وظیفه سنگینی بر دوش ایشان گذاشته شده است و رئیس جمهور منتخب مردم حالا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا مشکلات مردم برطرف و خواسته‌های آن‌ها محقق شود.

در این بین رئیس جمهور منتخب باید با تلاش بیشتر و ایجاد همدلی بین قوا مسیر را برای پیشرفت کشور فراهم کند. البته ایشان باید راه رئیس جمهور شهید را نیز ادامه بدهند، زیرا شهید رئیسی در طول سه سال خدمت‌شان ریل گذاری خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی، بهبود ساختار‌ها و اصلاح فرایند‌ها انجام دادند. علاوه بر این رئیس جمهور شهید برای ارائه خدمت بی‌منت به مردم در دورافتاده‌ترین مناطق نیز تلاش می‌کرد و به معیشت اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه‌ای داشت.

به این ترتیب دولت چهاردهم نیز باید در ادامه راه مسیر دولت رئیس جمهور شهید کوشا باشد به گونه‌ای عمل کند که میزان مشارکت در انتخابات‌های آینده افزایش پیدا کند.

لازم به یادآوری است که انتخابات و رقابت‌ها را دیگر پشت سر گذاشته‌ایم و این روز‌ها رقابت‌ها باید تبدیل به رفاقت‌ها شود تا بتوان از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات کشور بیشترین بهره را برد. به عبارت دیگر مردم انتظار دارند که آقای پزشکیان با معرفی کابینه‌ای قوی اولین قدم‌ها را برای حل مشکلات کشور به صورت جدی بردارد و به شکلی عمل کند که تکمیل کننده راه رئیس جمهور شهید باشد.

در این بین آقای پزشکیان باید به نکاتی توجه داشته باشد، برای نمونه باید توجه داشت تا اصل و فرع قاطی نشود. علاوه بر این ایشان باید از حاشیه پردازی نیز فاصله بگیرند و با شناخت اولویت‌های مردم برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنند.
 
مشارکت مردم در انتخابات نشان داد که آن‌ها به دنبال فضاسازی و دوقطبی‌سازی نیستند و از رئیس جمهور منتخب خود انتظار دارند که برای حل مشکلات اقتصادی، تورم، اشتغال و مسکن اقدامات مناسبی انجام دهد. در واقع اکنون زمان آن است که حرف‌هایی که زده شده اجرایی شوند. آقای پزشکیان تاکید کردند که نماینده یک حزب نیستند، فراجناحی عمل می‌کنند و از ظرفیت نخبگان و جوانان کشور نیز استفاده خواهند کرد.

رهبر انقلاب نیز در پیام اخیرشان فرموده‌اند که رئیس جمهور منتخب در ادامه راه شهید رئیسی از ظرفیت‌های فراوان کشور بویژه منابع انسانی جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند.

‌به این ترتیب آقای پزشکیان هنگام معرفی کابینه باید به این مسائل توجه ویژه داشته باشد و با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوان انقلابی شرایطی فراهم کند تا شاهد افزایش مشارکت در انتخابات آینده کشور باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها