در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌ برخوردار صورت گرفت؛

حضور تیم پزشکی شهید رهنمون در روستای گرگری سفلی امیدیه

در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌ برخوردار، تیم پزشکی شهید رهنمون با حضور در روستای گرگری سفلی از توابع شهرستان امیدیه، خدمات ویزیت و داروی رایگان را به اهالی این روستا ارائه کرد.
کد خبر: ۱۴۶۳۶۹۶

جام جم آنلاین - خوزستان،این اقدام خداپسندانه با حضورفریده شریفات، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه و همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی، بهداری سپاه ناحیه امیدیه، بخشداری مرکزی و حوزه بسیج عاشورا دهستان آسیاب انجام گرفت.

 

در این برنامه ویژه‌، اکیپ پزشکی متخصص شامل پزشک قلب و عروق، پزشک داخلی، متخصص اطفال، متخصص زنان و زایمان، متخصص اعصاب و روان، پزشک عمومی و ماما و مراقبین سلامت، به ارائه خدمات ویزیت رایگان به ۸۹ نفر از اهالی روستای گرگری سفلی پرداختند. همچنین داروی رایگان نیز توسط داروخانه دکتر محمدی به بیماران نیازمند اهدا شد.

 

گفتنی است، ۹ بیمار که نیاز به مداوای تکمیلی داشتند، برای انجام اقدامات لازم از جمله بستری، سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایش به بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه ارجاع داده شدند.

 

این اقدام ارزشمند تیم پزشکی شهید رهنمون، نمونه‌ای از تلاش‌های بی‌وقفه جامعه پزشکی در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار کشورمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها