عضو هیات رییسه مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

رقیب هراسی و دوقطبی سازی ممنوع | قدردانی از رسانه ملی برای برنامه‌های انتخاباتی

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو قطبی‌های کاذب سبب ناامیدی مردم می‌شود، گفت: مردم می‌دانند افرادی که به رقیب هراسی دست می‌زنند، برنامه‌ای برای اداره کشور و حل مشکلات آن ندارند. 
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو قطبی‌های کاذب سبب ناامیدی مردم می‌شود، گفت: مردم می‌دانند افرادی که به رقیب هراسی دست می‌زنند، برنامه‌ای برای اداره کشور و حل مشکلات آن ندارند. 
کد خبر: ۱۴۶۳۳۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی یوسفی با اشاره به اینکه باید قدردان مردم و جناح‌های سیاسی باشیم که هفته گذشته در انتخابات شرکت کردند، افزود: حضور مردم و همه جریان‌های سیاسی که در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق‌های رای آمدند در تایید نظام جمهوری اسلامی بود و به نوعی مشارکت در افزایش امنیت در بعد ملی و بین‌المللی محسوب می‌شود.

‌وی با بیان اینکه پایه نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی است، ادامه داد: بار دیگر از همه مردم دعوت می‌کنیم تا در انتخابات مشارکت پرشوری داشته باشند، زیرا این کشور فارغ از هر نگاه سیاسی متعلق به همه ایرانیان است.
 
 عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص افرادی که تلاش می‌کنند با ایجاد دو قطبی سازی‌های کاذب رای بیشتری به دست بیاورند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در زمان برگزاری مناظرات در دولت‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم شاهد چنین بداخلاقی‌هایی بودیم و برخی با بگم بگم‌ها و دوقطبی سازی تلاش می‌کردند عدم برنامه و کارنامه‌شان را پنهان کنند.

یوسفی ادامه داد: در واقع افرادی که برنامه‌ای برای حل مشکلات کشور نداشته و کارنامه مناسبی نیز ندارند به دوقطبی سازی می‌پردازند تا این ضعف‌های خود را پنهان کنند.
‌وی ادامه داد: اینکه برخی یکدیگر را به منافق یا طالبان متهم می‌کنند، نشان می‌دهد آن‌ها برنامه‌ای برای حل مشکلات مردم ندارند.

‌عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از دوقطبی‌سازی آگاه هستند، تاکید کرد: مردم می‌دانند افرادی که به رقیب هراسی دست می‌زنند برنامه‌ای برای اداره کشور و حل مشکلات آن ندارند. 

یوسفی با بیان اینکه دو قطبی‌سازی سبب عدم انسجام در جامعه می‌شود، افزود: مردم از دعوا‌های بی‌ارزش برخی نامزد‌ها و حامیان آن‌ها خسته هستند و از کاندیدا‌ها می‌خواهند که برنامه‌های قابل اجرایی را برای برطرف کردن مشکلات کشور ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی سبب کاهش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود، ادامه داد: دو قطبی‌های کاذب سبب ناامیدی مردم و ناکارآمدی نظام خواهد شد.
 
عضو هیات رییسه مجلس با تشکر از عملکرد صدا و سیما در برگزاری مناظرات و میزگرد‌های انتخاباتی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات با توجه به حادثه تلخی که برای شهید رئیسی و همراهان ایشان اتفاق افتاد فرصت محدود بود. اما صدا و سیما خیلی دقیق و علمی اقدام کرد.

یوسفی با اشاره به برگزاری برنامه‌های کارشناسی و میزگرد‌ها با حضور نامزد‌ها و کارشناسان آن‌ها توضیح داد: به این ترتیب فرصت برای اینکه به بحث‌های کارشناسی بر سر موضوعات تخصصی بپردازند، فراهم شد و به این شکل تحلیل مسائل به بحث‌های احساسی در مناظرات نیز محدود نشد.

وی با اشاره به اینکه این رویکرد صدا و سیما کمک کرد تا مرم شناخت دقیقی از برنامه‌های نامزد‌ها به دست بیاورند، ادامه داد: به همین دلیل از آقای جبلی و همکاران ایشان تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها