پسر جوان که به خاطر دیه میلیاردی در زندان است‌:

می‌خواهم ‌آزاد‌ شوم‌ تا ازدواج کنم

رهایی پسر جوان از دردسر خطرناک دختر ۱۸ساله

پسر جوان که با شکایت دختر ۱۸ساله در برابر اتهام تجاوز به عنف قرار گرفته بود با تحقیقات قضایی و مشخص‌شدن شکایت واهی شاکی از مجازات مرگ رها شد. قضات دادگاه بعد از رسیدگی به پرونده برای پسر جوان در رابطه با اتهام آدم‌ربایی و حبس غیرقانونی قرار منع تعقیب صادر کرده و اتهام تجاوز به عنف را به رابطه نامشروع تغییر دادند.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۶۸
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات در این پرونده از مرداد سال گذشته و با شکایت دختر ۱۸ساله‌ای به‌نام رومینا علیه پسر ۲۵ ساله‌ای به‌نام بردیا در جنوب تهران آغاز شد. این دختر در شکایت خود گفت: چند روز قبل همراه دوستانم به پارکی رفته بودیم که بردیا پیشنهاد دوستی داد. او ادعا می‌کرد قصد ازدواج بامن را دارد و با این حرف‌ها فریبم داد.از من خواست سوارماشینش شوم تا گشتی بزنیم اما مرا به یک کارگاه جوراب‌بافی برد.چهار شبانه‌روز آنجا زندانی بودم و او‌ مرا قربانی نیت شومش کرد.در چهارمین روز از غفلتش ‌استفاده کردم و توانستم از آنجا فرار کنم‌.
پس ازاین شکایت، تحقیقات ماموران آغاز و بردیا شناسایی و بازداشت شد. پسر جوان در جریان تحقیقات منکر ادعای رومینا شد و گفت: این دختر با میل خودش با من همراه شد وبه کارگاه جوراب‌بافی عمویم رفتیم. هیچ اجباری در کار نبود. 
در ادامه، پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام آدم‌ربایی، حبس غیرقانونی و تجاوز به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.
رومینا در جلسه تحقیق در دادگاه گفت: متهم با تهدید چاقو مرا سوار موتور کرد و به کارگاه متروکه برد و پنج روز زندانی کرد. او‌ در این مدت مرا مورد آزار قرار داد تا این‌که موفق شدم از دستش فرار کنم‌. برای او تفاضای اشد مجازات دارم.
بردیا هم با رد اتهاماتش گفت: من و دوستانم در پارک بودیم که رومینا و دوستش هم به آنجا آمدند. وقتی دوستانم رفتند، رومینا سمتم آمد و سر صحبت را باز کرد. می‌گفت پدرش معتاد به شیشه است و در خانه شرایط بدی دارد. از من خواست چند روزی او را به خانه‌مان ببرم. گفتم شرایط خانه‌مان خوب نیست اما آن‌قدر اصرار کرد که قبول کردم چند روزی به کارگاه عمویم برویم. در مدت چهار روزی که در کارگاه بود، عصرها برایش غذا می‌بردم و آزارش ندادم. رومینا و خانواده‌اش با این شکایت‌های دروغین قصد اخاذی دارند و از چند نفر دیگر هم شکایت کرده‌اند. 
پس ازطرح این ادعا، قضات به بررسی پرونده پرداخته ودریافتند‌ رومینا یک‌ماه‌ونیم قبل از این شکایت، علیه پسر دیگری به اتهام تجاوز به عنف شکایت وسپس در دادسرا اعلام رضایت کرده بود.همچنین یک‌سال قبل ازمردی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرده بود که با بررسی پرونده برای آن مرد قرار منع تعقیب صادر شد.
قضات دادگاه در ادامه برای بردیا به اتهام آدم‌ربایی وحبس غیرقانونی قرار منع تعقیب صادر کردند.همچنین اتهام تجاوز به عنف،به رابطه نامشروع تغییرکرد. به این ترتیب بردیا در جلسه دادگاه در برابر اتهام رابطه نامشروع گفت: در مدتی که رومینا در کارگاه عمویم بود من دست هم به اونزدم. او برای اخاذی این ادعا را مطرح کرد. در مدتی که در بازداشت بودم شرایط سختی داشتم و حالا درخواست کمک دارم.
وکیل متهم هم در دفاع از او اظهار کرد: بررسی پرونده شاکی نشان می‌دهد پیش از این هم شکایتی مشابه را مطرح کرده بود. به نظر می‌رسد قصد او از طرح این شکایت اخاذی از موکلم است. او در روند رسیدگی به پرونده هم تناقض‌گویی داشته و در ابتدا گفته بود که موکلم او را با ماشین به کارگاه برده و چهار روز او را در آنجا زندانی کرده است. بعد مدعی شده با موتور او را ربوده و پنج روز زندانی کرده بود.پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات وارد شور شده تا حکم پرونده را صادر کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها