مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه؛

روز‌های شلوغ تعزیرات کرمانشاه؛ از جریمه قاچاقچی البسه تاناکورا تا محتکر رب گوجه‌فرنگی

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده کشف قاچاق لباس تاناکورا از داخل خودرو و همچنین عرضه خارج از شبکه ۱۱۳ کیسه آرد گندم برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۶۵

جام جم آنلاین؛ قهرمان شاهی، مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پرونده کشف قاچاق لباس تاناکورا از داخل خودرو با گزارش پلیس امنیت اقتصادی برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ارزش این پرونده را ۹۰۰ میلیون ریال و ۱۵۱ هزار ریال اعلام کرد و افزود: این پرونده در شعبه هفتم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه به دلیل ارائه‌نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط البسه قاچاق، متهم را به پرداخت ۹۰۰ میلیون و ۱۵۱ هزار ریال معادل یک برابر ارزش ریالی کالا جریمه نقدی محکوم کرد.

 
وی با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف رب گوجه‌فرنگی قاچاق از انبار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.شاهی ادامه داد: پرونده قاچاق سه هزار و ۵۷۶ قوطی رب گوجه‌فرنگی به ارزش ۷۱۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه به دلیل ارائه‌نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال معادل سه برابر ارزش کالا جریمه نقدی محکوم کرد.
 
وی همچنین از عرضه خارج از شبکه ۱۱۳ کیسه آرد گندم خبر داد و افزود: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در بازرسی از یک واحد صنفی خبازی این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
 
پرونده عرضه خارج شبکه ۱۱۳ کیسه آرد گندم در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه رسیدگی شد.
 
شاهی با شاره به رسیدگی به پرونده عرضه خارج شبکه ۱۱۳ کیسه آرد گندم در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه، اضافه کرد: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۷۶۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش تخلف محکوم کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها