پیام تبریک مدیرکل صمت البرز به مناسبت "روز ملی صنعت و معدن"

محمد انصاری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پیامی فرارسیدن دهم تیر ماه که مصادف با روز ملی صنعت و معدن است را به تمامی فعالان حوزه تولید تبریک گفت.
محمد انصاری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پیامی فرارسیدن دهم تیر ماه که مصادف با روز ملی صنعت و معدن است را به تمامی فعالان حوزه تولید تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۲۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز، متن پیام تبریک دکتر محمد انصاری بدین شرح است:

"نامگذاری دهم تیرماه به نام روز ملی صنعت و معدن نشان دهنده توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به مجاهدت ها، تلاش و کوشش‌های فعالان این حوزه مهم در اقتصاد کشور می‌باشد، لذا فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاورد‌های صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران و به تبع آن استان البرز، نقش کلیدی این بخش را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شویم؛ عرصه‌ای که تلاش‌های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ‌های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.

در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده، با رونق تولید انبوه و باکیفیت، توسعه صادرات و ایجاد مشاغل پایدار در کنار صیانت از اشتغال موجود، افزایش بهره وری و در نهایت تولید ثروت ملی را سرلوحه‌ی همه امور قرار دهیم.
امید است با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه، صنعت کشور با فائق آمدن بر موانع پیش رو و شکوفایی روز افزون خود، زمینه جهش تولید را فراهم نموده و پایه‌های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر ببخشد.

با گرامیداشت دهه تولید و تجارت، فرارسیدن دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن را به یکایک تلاشگران و فعالان عرصه صنعت و معدن به ویژه صنعتگران، معدنکاران و فعالان اقتصادی سختکوش استان البرز، تبریک عرض نموده، از تلاش‌های ستودنی تمامی عزیزانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها