اخذ وجه حین ثبت‌نام و یا دادن کارنامه دانش‌آموزان اجباری نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: گرفتن پول حین ثبت‌نام و یا دادن کارنامه دانش‌آموزان در مدارس دولتی اجباری نیست.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۰۴
اخذ وجه حین ثبت‌نام و یا دادن کارنامه دانش‌آموزان اجباری نیست

جام جم آنلاین؛ 

سلمان محمدی، با بیان اینکه در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای آماده‌سازی مدارس استان برای شروع سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر هستیم، گفت: اجرای پروژه مهر را از اسفند سال گذشته در استان شروع کرده‌ایم تا اول مهر هیچ مشکلی برای شروع فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان استان نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کار ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس در حال انجام است، گفت: هیچ مشکلی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس نداریم و ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه به طور خودبخود در مدارس انجام می‌شود.

محمدی افزود: انتظار داریم خانواده‌هایی که نوآموز کلاس‌اولی دارند، هرچه سریعتر فرآیند ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس را نهایی کنند.

محمدی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته مجموع دانش‌آموزانی که اول مهر در استان کرمانشاه به مدرسه رفتند - بجز دانش‌آموزان پیش دبستانی- ۳۶۰ هزار و ۵۰۱ دانش‌آموز بود، گفت: مهر ماه پیش رو هم تعداد دانش آموزان استان تقریبا همین تعداد خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه گرفتن پول حین ثبت‌نام و یا دادن کارنامه دانش‌آموزان در مدارس اجباری نیست، گفت: خانواده‌ها می توانند تخلف مدارس برای دریافت اجباری پول تحت عنوان کمک به مدرسه را از طریق بازرسی نواحی پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: دریافت پول تحت عنوان مشارکت داوطلبانه خانواده‌ها مشکلی ندارد و انتظار داریم خانواده ها در صورت امکان در این زمینه با مدارس همکاری داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها