حزب‌ الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد

حزب‌ الله لبنان از انهدام ۲ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۲۷۵۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از النشره، حزب‌ الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید رزمندگان مقاومت اسلامی علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۴۰ عصر روز شنبه بیست‌ونهم ژوئن ۲۰۲۴ یک تانک مرکاوا و یک جنگ‌افزار «نمر» را در موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با موشک‌های هدایت‌شونده هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

حزب‌الله لبنان درادامه این بیانیه تاکید کرد که در نتیجه این حمله موشکی، ۲ جنگ‌افزار صهیونیستیِ هدف‌گرفته‌شده در موضع صهیونیستی «رویسات العلم» منهدم شده‌اند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که دود از اطراف موضع صهیونیستی «مسکاف عام» که کمی پیش‌تر از سوی حزب‌الله لبنان هدف قرار گرفت، همچنان در حال به هواخاستن است.

از سوی دیگر حملات ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «کفرشوبا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «حولا» و حملات توپخانه‌ای ارتش این رژیم به شهرک «کفرکلا» در جنوب لبنان خبر داد.

خبرنگار المنار در جنوب لبنان نیز گزارش داد که یکی از پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «خربه سلم» در جنوب لبنان را هدف قرار داده، اما خوشبختانه این حمله پهپادی دشمن صهیونیست، به شهادت یا زخمی‌شدن کسی نیانجامیده است.

علاوه بر این بر اساس گزارش‌های رسیده، با وجود حملات پیاپی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان، شمار زیادی از ساکنان شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان برای تشییع ۲ تن از شهدای مقاومت اسلامی در این منطقه گرد آمده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها