مسئول بسیج رسانه کرمان:

رسانه ها زمینه حضور آگاهانه مردم را در انتخابات فراهم کنند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر گفت: رسانه ها با تولید محتوای تحلیلی می توانند مشوق و زمینه ساز حضورگسترده و پرشور مردم در این روداد سیاسی باشند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر گفت: رسانه ها با تولید محتوای تحلیلی می توانند مشوق و زمینه ساز حضورگسترده و پرشور مردم در این روداد سیاسی باشند.
کد خبر: ۱۴۶۱۹۵۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مجتبی سلطانی‌نژاد، گفت: انتخابات همواره در کشور ما جایگاه ویژه ای نزد افکار عمومی جامعه داشته است و مسئولان نیز برنامه ها و سیاست های مشارکت هر چه بیشتر افراد را با این رویکرد تنظیم و اجرا می کنند.

وی ادامه داد: قوه مجریه و در صدر آن رییس جمهوری، نقش غیر قابل انکاری برای اجرای برنامه های کلان و ریل گذاری توسعه و پیشرفت کشور دارد، به همین دلیل فردی که در این سمت انتخاب و تنفیذ می شود باید از دانش، تسلط، تجربه و قدرت تصمیم گیری بالایی باید برخودار باشد تا بتواند بهترین عملکرد را ثبت کند.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان خاطر نشان کرد: البته در کنار خصوصیات مدیریتی، کسی که بخواهد مدیریت عالی اجرایی کشور را برعهده بگیرد، غیر از عملکرد و تلاش شبانه روزی باید ویژگی های شخصیتی مانند ساده زیستی، پاکدستی، روحیه انقلابی و جهادی، مردمداری و غیره را نیز باید داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت حضور مردم برای مشارکت در انتخابات اظهار داشت: رسانه ها از مخاطبان اصلی این سخنان هستند، هر رسانه برای افزایش مشارکت می تواند مانند یک ستاد انتخاباتی عمل کند.

سلطانی نژاد بیان کرد: رسانه ها در ایام تبلیغات کاندیداها با تولید محتوا و استفاده از نظرات، انتقادات و پیشنهادات کارشناسان و افراد متخصص و آگاه، به یک انتخاب صحیح و بهتر برای عموم افراد جامعه کمک می کنند.

وی تصریح کرد: شاید هر رسانه گرایش،نظرات و شعارهای نامزد مورد علاقه خود را دنبال کند که ایرادی ندارد، اما هر گونه تخریب، اتهام و نقد غیر منصفانه در رابطه با سایر نامزدها خلاف قانون و اخلاق رسانه ای است که باید مدیران و خبرنگاران به این نکته توجه داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به تخریب ها و سیاه نمایی های عناصر و رسانه های معاند در ایام انتخابات تاکید کرد: عده ای مغرض و فریب خورده سعی دارند مردم را از صندوق رای ناامید کنند، لذا وظیفه رسانه ها باید خلاف جهت آنها و با کمک به امید آفرینی و تشویق مردم به رای دادن و انتخاب فرد اصلح عمل کنند.

وی ادامه داد: شهید جمهور آیت الله رییسی، الگوی خدمت رسانی و ارتباط نزدیک با مردم و جامعه بود، لذا هر شخصی بخواهد به روش و منش این شهید بزرگوار عمل کند، حتما مردم و در میان مردم بودن را اولویت برنامه و فعالیت خود قرار دهد.

سلطانی نژاد، با اشاره به سابقه انقلابی و مبارزاتی مردم استان کرمان دیار سردار دلها حاج قاسم عزیز و پایتخت مقاومت جهان اسلام  گفت: مردم دیار کریمان از قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی همیشه در صحنه بودند و در انتخابات های متعدد جزو استانی هایی در کشور محسوب می شدند که مشارکت بالایی ثبت کردند و انشالله در این انتخابات هم حماسه ساز خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: از عموم اصحاب رسانه متعهد، آگاه و پر تلاش استان کرمان دعوت می کنیم ضمن شورآفرینی انتخاباتی، حتما در روز هشت تیر پای صندوق رای حاضر شوند تا با انتخاب بهترین گزینه، در رشد، تعالی و آبادانی کشور و استان نقش خود را ایفا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها