رئیس کل دادگستری فارس گفت:

برخورد قاطع دادگستری با متخلفان

قانون با متخلفان در زمینه های تصرف و تغییر غیرمجاز زمین ها برخورد قاطع می کند.
کد خبر: ۱۴۶۱۵۳۱

به گزارش جام جم آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی افزود: دادگستری فارس در سال گذشته در زمینه‌های مختلف پژوهش، سرعت رسیدگی به پرونده ها، استفاده از بستر مجازی برای ابلاغ‌ها و برگزاری دادگاه‌ها و رسیدگی به حقوق عامه، رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داد.

وی با بیان این که فقط در بخش تصرف زمین‌های ملی، ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین از زمین خواران بازپس گیری شد ادامه داد: دادگستری با افرادی متخلف در زمینه‌های زمین خواری، حفر چاه‌های غیرمجاز، تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی و به ویژه باغ‌های قصردشت شیراز برخورد کرده است و همچنان با دریافت گزارش‌های مردمی، این برخورد قاطعانه ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به استفاده از روش‌های نوین دادرسی گفت: تلاش شده است که در شعب مختلف دادگاه‌های استان فارس، روش‌های الکترونیکی جایگزین روش‌های سنتی شود که از جمله آن می‌توان از صدور ۹۸ درصدی ابلاغ‌های الکترونیکی، برگزاری جلسات برخط دادرسی و دوره‌های مختلف آموزشی نام برد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تاکید کرد: استفاده از تجهیزات دولتی به نفع نامزد‌های انتخاباتی مطلقا ممنوع است و شهروندان در صورت مشاهده این نوع تخلف موارد را گزارش کنند که در صورت مشاهده حتما رسیدگی خواهد شد.
وی گفت: دادگستری استان فارس پارسال سند تحول و تعالی قضایی را به طور کامل اجرا کرد.
رئیس کل دادگستری فارس برنامه محوری را اولویت دستگاه قضایی در استان دانست و گفت: هیچ شعبه نامتعارف دادگستری در فارس فارس وجود ندارد و دادرسی‌ها و صدور حکم، در استان کمتر از دو ماه انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها