به گزارش جام جم آنلاین،رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز در بازدید از ایستگاه میلاد به عنوان دومین ایستگاه خط ۳، گفت: ایستگاه نخست خط ۳ زیر رودخانه و در مجاورت بولوار شهید چمران و ایستگاه میلاد هم به دلیل جلوگیری از اختلال در جریان ترافیک کاملا زیرزمینی ساخته میشود.
امیر یقطین افزود: عملیات اجرایی شمعهای زیرزمینی ایستگاه میلاد به پایان رسیده است و عملیات اجرایی ایستگاه زیر زمینی آرین از خط ۳ هم به زودی آغاز خواهد شد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز هم گفت: خط ۳ مترو شیراز حدود ۱۰ کیلومتر طول دارد که عملیات حفاری آن از شهرک گلستان آغاز شده و عملیات اجرایی ۵ ایستگاه هم آغاز شده است.
رضا محمدیان ادامه داد: با پیشرفت دستگاه حفاری، از دوباره کاری خاکبرداریها جلوگیری و در هزینههای اجرایی صرفهجویی میشود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز هم در این بازدید گفت: با توجه به اینکه این محدوده، محدوده تبادل مسافر از صدرا خواهد بود، میتوانیم حجم ترافیک ورودی به شیراز را کنترل کنیم.
هادی شهدوست شیرازی گفت: دو قطعه زمین ضلع شمال غرب این طرح تملک شده، طراحی یک پارکینگ طبقاتی هم پیشبینی شده و امکان پارک خودروهای ورودی از سمت شمال غرب در این مجاورت این ایستگاه وجود دارد تا مسافران و شهروندان از طریق ایستگاه قطار شهری ادامه مسیر دهند.
خط ۳ متروی شیراز که توسعه غربی خط ۱ است در ۸ ایستگاه پیشبینی شده که چهار راه میرزای شیرازی (پل معالی آباد) را از طریق بزرگراه دکتر حسابی به شهرکهای شهید بهشتی، حافظ، بزین، استقلال، گلستان، زیرگذر شهرک گلستان و ایستگاه راهآهن شیراز متصل میکند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد