احداث ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در فارس طی ۲ سال

در دولت سیزدهم ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در فارس احداث شده است.
کد خبر: ۱۴۶۰۶۳۴

به گزارش جام جم آنلاین،سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در دولت سیزدهم ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی ۵۷ هزار میلیارد ریال هزینه احداث شده است.
ناصر رضایی اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ در بخش احداث بزرگراه و راه اصلی تا پایان سال گذشته ۱۰۲ کیلومتر بزرگراه و ۱۰۸ کیلومتر راه اصلی در استان فارس احداث شده است.
وی افزود: بخشی از بزرگراه شیراز- فسا- داراب- کهگم، بخشی از بزرگراه فسا- استهبان – نیریز- قطرویه و قسمتی از بزرگراه مرودشت- درودزن همچنین قسمتی از بزرگراه محور قدیم فسا-داراب از جمله پروژه‌های بزرگراهی مورد بهره برداری قرار گرفته در دولت سیزدهم است.
به گفته او: تعدادی پروژه مهم و حیاتی که نقش بسزایی در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای نیز ایفا می‌کنند در دولت سیزدهم آغاز شده که احداث بزرگراه تنگ خیاره- لپویی، محور کوهنجان- اکبرآباد، محور سپیدان به محور اقلید - یاسوج و قسمتی از محور قیر به خنج و همچنین قسمتی از محور فراشبند- کازرون از جمله این پروژه‌ها هستند.
رضایی ادامه داد: مهر ماه پارسال در دور دوم سفر رئیس جمهور شهید علاوه بر آزادراه شیراز- اصفهان شاهد افتتاح ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان فارس بودیم.
وی گفت: میانگین سالانه ساخت بزرگراه و راه اصلی در فارس تا قبل از شروع به کار دولت سیزدهم ۱۰۴ کیلومتر بوده که در دولت سیزدهم این عدد به ۲۰۸ کیلومتر رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها