سرپرست آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد گفت:

ساخت بیش از ۲ هزار کلاس درس در سه سال اخیر

بیش از ۲ هزار کلاس درس در دوره ۳ ساله دولت سیزدهم تحویل آموزش و پرورش این استان شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۵۰۰

به گزارش جام جم آنلاین،سرپرست آموزش و پروش استان در نشست مشترک با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمدبا بیان اینکه بیش از ۲ هزار کلاس درس در دوره ۳ ساله دولت سیزدهم تحویل آموزش و پرورش استان شد، افزود: در دولت سیزدهم بیش از ۳ هزار معلم جذب آموزش و پرورش استان شدند و تا مهر ماه آینده نیز بیش از یک هزار معلم دیگر جذب آموزش و پرورش می‌شود.

ساخت بیش از ۲ هزار کلاس درس در سه سال اخیر
جمالی با بیان اینکه همه اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در مهر ماه پیش بینی شده است، اضافه کرد: برای بازگشایی مدارس در مهرماه هیچ کاستی نخواهیم داشت و در تلاشیم با توزیع به هنگام کتب درسی و پست بندی منظم معلمان؛ مدارس در مهر ماه بدون هیچ خلل و مشکلی بازگشایی شود.
جمالی ضمن تشکر از مجموعه صدا و سیمای استان به دلیل پوشش مناسب خبری در هفته معلم افزود: این نشست با هدف اطلاع رسانی هنرمندانه برای پروژه مهر ماه برگزار شد.
وی اضافه کرد: صدا و سیما نقش مهمی در تبیین و اطلاع رسانی فعالیت‌های آموزش و پرورش دارد و خوشحالیم که همیشه صدا و سیما را در کنار خود احساس کرده ایم.
جمالی گفت: جشنواره «الف تا» فرصتی مناسب برای پرورش ایده‌های خاص و بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده‌ها و تجارب خاص در مدارس است که به زودی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
آموزش و پرورش یک دستگاه سرمایه‌ای برای تربیت نیروی انسانی است
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان نیز در این نشست با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه سرمایه‌ای برای تربیت نیروی انسانی است، گفت: آموزش و پرورش به دلیل تاثیر گذاری، با بخش قابل توجهی از جامعه در ارتباط است و باید همه موفقیت‌ها و خلاقیت‌ها دانش اموزان و معلمان، هنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود.
امیر رئوف افزود: صداوسیمای مرکز استان آمادگی دارد موفقیت‌های فرهنگیان و دانش آموزان در حوزه‌های مختلف را انعکاس دهد تا شاهد پویایی و بالندگی آموزش وپرورش باشیم.
وی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نیازمند گفتمان سازی دانست و افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهمترین راه‌های گذر از بحران‌ها در نظام تعلیم و تربیت است و اجرای این مهم به زعم متولیان امر به گفتمان سازی و جدیت و دقت در پیگیری امور پرورشی همراه با آموزش نیاز دارد.
رئوف ادامه داد: تعلیم و تربیت ارتباط مستقیمی با فرهنگ جامعه و خانواده دارد و آموزش و پرورش این رسالت را برعهده گرفته است تا ارزش‌های دینی و ملی را توسعه ببخشد و به همین منظور، نظام تعلیم و تربیت براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طرح ریزی و پیگیری شود.
وی ادامه داد: هیچ مانع و فاصله‌ای برای همکاری صدا و سیما با آموزش و پرورش وجود ندارد و برای تحقق اهداف آموزش وپرورش حمایت همه جانبه خود را اعلام می‌کنیم.
رئوف ادامه داد: همه معاونت‌های صدا و سیما موضوع همکاری با آموزش و پرورش را جدی بگیرند وهمه برنامه‌های تولیدی پیوست آموزش وپرورش داشته باشند، البته از آموزش و پرورش هم انتظار این است که در خصوص موضوعات مهم و حساس هماهنگی‌های لازم را داشته باشند و اهمیت موضوع را از قبل تشریح کنند تا صدا و سیما برنامه‌های متناسب با اهمیت آن تولید و منتشر کند.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: خلق رویداد‌ها با مشارکت معاونت‌های آموزش و پرورش یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که می‌تواند باعث یک خروجی مناسب و موثر برای جبهه فرهنگی باشد.
اطلاع رسانی هوشمندانه منجر به افزایش اعتماد عمومی می‌شود
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر از حساسیت و نگاه ویژه مدیرکل صدا وسیمای استان به آموزش و پرورش گفت: اطلاع رسانی هوشمندانه و به موقع از فعالیت‌های آموزش وپرورش باعث افزایش اعتماد عمومی و همگرایی بین مردم و مسئولان می‌شود.
سید ولی موسوی نقش اطلاع رسانی در اقناع سازی افکار عمومی در بزرگترین نهاد فرهنگی و آموزشی که با دریایی از ظرفیت بیشترین جامعه مخاطب را دارد نقشی والا، تاثیر گذار و تعیین کننده در ارائه خدمات مطلوب به مردم و رضایت مندی از سیستم خواهد بود.
موسوی ادامه داد: آموزش وپرورش با دارا بودن بیش از ۱۷۰ هزار دانش آموز، قریب به ۱۵ هزار فرهنگی و با احتساب اولیا دانش آموزان بیش از ۷۰ درصد جامعه مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند که این مهم رسالت صدا وسیما و آموزش وپرورش را سنگین‌تر کرده است.
وی از تعامل مثبت با رسانه‌ها و خبرنگاران در آموزش وپروش خبر داد و اضافه کرد: تعامل با اصحاب رسانه را در آموزش وپرورش یک اصل می‌دانیم و از ظرفیت آنان برای تعالی وپیشبرد اهداف و ماموریت‌های آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها