برپایی اولین نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی استان البرز
به همت اداره فرش اداره کل صمت البرز برگزار می‌شود؛

برپایی اولین نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی استان البرز

حمل بیش از ۱۲ میلیون تن کالا از استان البرز در سال ۱۴۰۲

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از افزایش ۲۸  درصدی حمل کالا از استان البرز به سراسر کشور در سال ۱۴۰۲  خبر داد .
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از افزایش ۲۸ درصدی حمل کالا از استان البرز به سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد .
کد خبر: ۱۴۶۰۳۲۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،میثم قدمی معاون حمل و نقل این اداره کل با اعلام این خبر اظهارکرد: در سال ۱۴۰۲ میزان کالای حمل شده ازمبدا استان البرز به سراسر کشور برابر با ۱۲ میلیون و ۸۹۴هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایشی ۲۸ درصدی داشته است.

وی تعداد شرکت‌های حمل ونقل کالای استان را ۱۰۴ شرکت اعلام کرد و افزود: تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲ بیش از۱۰ میلیون فقره بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۳ درصدی همراه بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز عنوان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا نیمه خرداد ماه میزان کالای حمل شده از استان البرز برابر با ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار تن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸درصد افزایش داشته است.

قدمی با اشاره به اینکه ۳۰درصد از سهم بار‌های استان محصولات ساختمانی و معدنی بوده اظهار کرد: بیشترین بار‌های جابه جا شده در استان محصولات کشاورزی است که سهم ۳۲درصدی از کل بار‌های استان را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها