با اهتمام جهادگران بسیجی البرز؛

فاز نخست پروژه جمع آوری آب‌های سطحی کمالشهر با موفقیت به پایان رسید

با اهتمام جهادگران بسیجی استان البرز فاز نخست لوله گذاری جمع آوری روان آب‌ها و فاضلاب شهری منطقه کمالشهر با موفقیت به پایان رسید.
با اهتمام جهادگران بسیجی استان البرز فاز نخست لوله گذاری جمع آوری روان آب‌ها و فاضلاب شهری منطقه کمالشهر با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۴۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز،فاز نخست عملیات با حفاری کانال به عمق ۳.۵ متر و عرض ۲.۵ متر، پایدار سازی جداره کانال، پی سازی با قلوه سنگ به ضخامت ۲۰ سانتی متر، اجرای بتن مگر به ضخامت ۱۰ سانتی متر و لوله گذاری با سایز ۱۲۰۰ کلاس C۴ جهت جمع آوری آب‌های سطحی و روان آب‌های شهر کمالشهر با اهتمام جهادگران بسیجی استان البرز با موفقیت اجرایی شد.
این پروژه که با همت جهادگران بسیجی با ۴۰ درصد کاهش هزینه و سه ماه کاهش در زمان اجرا با رعایت اصول فنی و مهندسی بر اساس جدول زمان بندی توسط مهندسین مشاور نسبت به پیشنهاد پیمانکاران بخش خصوصی اجرایی شده است و این مهم باعث کاهش هزینه‌ها در پروژه و رفع معضلات عدیده زیست محیطی، بهداشتی و ترافیکی در مناطق کم برخوردار کمالشهر منجر خواهد شد.
همچنین این پروژه با رعایت اصول فنی و اجرای کشور انجام شد و گشایش یک معبر از منطقه خرمدشت به خیابان شهید بهشتی کمالشهر و کاهش بار ترافیکی محور درون شهری به کرج نیز از دیگر نتایج آن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها