در راستای اهداف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر صورت پذیرفت؛

نخستین جلسه شورای راهبری طرح شهید عجمیان۲ در استان البرز

با حضور نماینده حوزه ستادی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش، نخستین جلسه شورای راهبری طرح شهید عجمیان ۲ در استان البرز برگزار شد.
با حضور نماینده حوزه ستادی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش، نخستین جلسه شورای راهبری طرح شهید عجمیان ۲ در استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۹۷۴۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز،صبح امروز ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، با حضور مسعودی مدیرکل نوسازی مدارس و دبیر قرارگاه جهادی استان، مهدلو نماینده حوزه ستادی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش، الموتی معاون آموزش ابتدائی استان و نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش و سایر اعضای کارگروه، مرادی نماینده گروه جهادی استان، مهرانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، نخستین جلسه شورای راهبری طرح شهید عجمیان در محل سالن جلسات اداره کل نوسازی مدارس این استان تشکیل و در خصوص نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: در طرح شهید عجمیان ۱ طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، بهسازی و شاداب سازی محیط مدارس کم برخوردار در این طرح در دستور کار قرار گرفت که با کمک نیرو‌های جهادی در سال گذشته، اداره کل نوسازی مدارس استان توانست با همت و مشارکت گروه‌های جهادی، ۱۱۴ مدرسه را در قالب ۱۵۰۰ کلاس درس با زیربنای باغ بر ۱۷۰ هزار مترمربع را بهسازی و شاداب سازی نماید.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با تمهیدات مصوب شده برای سال ۱۴۰۳، میزان شاداب سازی و بهسازی مدارس کم برخوردار را نسبت به سال قبل افزایش داده و محیطی زیبا و مفرح برای تحصیل آینده سازان این مرز و بوم فراهم آوریم.

مهدلو نماینده حوزه ستادی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش گفت: قرارگاه یک تدبیر مدیریت جمعی است و تمامی کارگروه‌ها باید در این امر کوشا باشند، امروزه آموزش و پرورش استان‌ها باید به طرح شهید عجمیان و تعمیرات مدارس اکتفا نکرده و پول تعمیرات جزئی خود را نیز وارد این طرح نمایند تا از طریق اداره کل نوسازی مدارس به عنوان رئیس شورای راهبری طرح شهید عجمیان که به تمامی عملیات اجرایی و عمرانی آموزش و پرورش در استان واقف هستند، هزینه گردد.

نماینده حوزه ستادی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با تاکید بر این موضوع که ماموریت اصلی قرارگاه جهادی مبنی بر تمرکز بر مناطق کم برخوردار، مرزی، روستایی و عشایری است.

ایشان ضمن تشریح دستورالعمل طرح شهید عجمیان ۲ جهت انجام هماهنگی‌های اولیه برای آغاز عملیات اجرایی طرح تصریح کرد: ملاک و معیار ما در سال ۱۴۰۳، مدرسه و نیاز مدرسه است که در سامانه ثبت می‌شود و لذا ثبت در سامانه پایان کار نبوده و تایید نهایی نیاز مدرسه توسط اداره کل نوسازی مدارس صادر می‌شود و گروه‌های جهادی بایستی پس از اتمام عملیات اجرایی در آن مدرسه در این سامانه ثبت گزارش نمایند تا مدیریتی جامع را شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها