سالاری:

کارگاه تفکیک زباله از مبدأ در قالب اردوهای آموزشی برگزار شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: اولین کارگاه تفکیک زباله از مبدءأ با رویکرد اردوهای آموزشی در خانه طبیعت برگزار شد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: اولین کارگاه تفکیک زباله از مبدءأ با رویکرد اردوهای آموزشی در خانه طبیعت برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۹۶۶۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نقش مهم و حیاتی مشارکت شهروندان در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا شهرداری گرگان با هدف کاهش تولید زباله  و نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله از مبدا برنامه های متنوعی ره در دستور کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد: آموزش چهره به چهره، چاپ بنر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس و خانه های فرهنگ و همچنین طراحی نرم افزار تفکیک زباله از مبدأ به نام «پاکزیست» که به زودی به شهروندان معرفی و عملیاتی خواهد شد از جمله اقدامات برنامه ریزی شده است.

سالاری افزود: در این کارگاه تعداد ۴۵ نفر از زنان فعال خانه فرهنگ ملت (بین پارک ملت و ایرانمهر- منطقه ۲) و خانه فرهنگ جوان (افسران و انجیرآب - منطقه ۲) حضور داشتند.

لازم به توضیح است، این کارگاه آموزشی با مشارکت مرکز جامع آموزش و پژوهش و نوآوری و با حضور آقایان مقسم و تجری اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، خانم احمدی مسئول امور توسعه مشارکت‌های مردمی و پیمانکار تفکیک زباله از مبدأ منطقه ۳ در خانه طبیعت برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها