هلاکت یک شرور مسلح و کشف ۴۲۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ مسلح مواد مخدر و کشف ۴۲۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۵۷۷
به گزارش جام جم آنلاین،سردار دوستعلی جلیلیان گفت: برابر تاکید فرمانده فراجا مبنی بربرخورد جدی با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، اولویت اصلی اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری، مبارزه قاطع با باندها و گروه‌های مسلحانه قاچاق مواد مخدر به‌ویژه در سیستان و بلوچستان قرار گرفت.
وی به تشریح جزئیات دستگیری عنصر اصلی و شرور مسلح، مرتبطین و نیز انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در استان پرداخت و تصریح کرد: با راهبری و اقدامات اطلاعاتی، شناسایی و دستگیری یکی از عناصر اصلی و شرور مسلح در دستور کار قرار گرفت.
جلیلیان ادامه داد: این شرور با ارتباط گیری با کارتل‌های قاچاق موادمخدر در خارج از کشور و راه‌اندازی شبکه منسجم و اجیر کردن افراد مسلح در حاشیه نوار مرزی استان، اقدام به قاچاق محموله های مواد مخدر از پاکستان و افغانستان به صورت مسلحانه به داخل کشور کرده بود.
وی گفت: پس از ماه‌ها اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی و سه مرحله عملیات ضربتی، این فرد شرور و اعضای شبکه‌اش دستگیر و 3 تن و 982 کیلوگرم تریاک، 195 کیلوگرم حشیش، 89 کیلوگرم شیشه و سه قبضه کلاش با مهمات مربوطه کشف، یک شرور به هلاکت و همچنین شش دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت نیز کشف و توقیف شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها