پیچ رادیو بر روی موج غم تنظیم شد؛

روزی که خبر برای نوشتن سنگین بود

صبح روز ۱۴ خرداد سال ۶۸، پیچ رادیو بر موج غم تنظیم شد: «بِسم الله الرّحمَن الرّحیم. اِنّالله و انّاالیه راجِعون.  روح بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ملکوت اعلی پیوست».
صبح روز ۱۴ خرداد سال ۶۸، پیچ رادیو بر موج غم تنظیم شد: «بِسم الله الرّحمَن الرّحیم. اِنّالله و انّاالیه راجِعون.  روح بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ملکوت اعلی پیوست».
کد خبر: ۱۴۵۹۵۱۱

ابراهیم نوروزی فر رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در یادداشتی به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نوشت: بغض سنگین و دردناک گوینده خبر، عاشقان خمینی کبیر را که شب و روز برای سلامتی اش دست به دعا برداشته بودند، تا همیشه بر دل‌ها نشست و این بغض یک کشور را سیاهپوش کرد.

 داغی که خبر آسمانی شدن امام امت بر دل‌های ایرانیان و شیفتگان امام امت نهاد و آن‌ها را روانه پایتخت ساخت تا با حرکت به سوی بهشت زهرا (س) باشکوه‌ترین تشییع جنازه تاریخ ایران را تا به آن روز نه، حتی تا سالیان بعد رقم بزنند.

این واقعه تاریخی #اصحاب_رسانه را هم دستپاچه کرد، اینکه چگونه باید از پس به تصویر کشیدن این غم بزرگ بر صفحات سیاه و سفید کاغذ‌های روزنامه‎ها برآیند.  

تیتر، تصویر، یادداشت، خاطره و یا ... کدامیک می‌توانست در رسانه‌های مکتوب آن روز‌ها که تنها به تعداد انگشت شماری روزنامه می‌رسید، تصویرگر اوج تاثر ایرانیان برای از دست دادن امام شان باشد.

عارفی نستوه، عالمی بی نظیر و رهبری خستگی ناپذیر پس از گذشت سال‌ها هدایت و رهبری ملتی را متحیر نبود خود گذاشت و به دیدار حق شتافت.

عاشقان و شیفتگان او، تنها فرزندان شهداء و ایثارگران نبودند بلکه از هر کوی و برزن و از هر قشر همانند آن روزی که پس از سال‌ها تبعید به ایران برگشت، آن روز برای بدرقه اش آمدند، همان روز که خبر برای نوشتن سنگین بود.

از سوی دیگر، امسال به واسطه فاجعه تأثر انگیز ارتحال شهادت‌گونه رئیس جمهور خدوم و محبوب مردم و همراهان خدمتگزار و شریف او، اجتماع میلیونی پیروان امام خمینی در حرم مطهر و جمعی شخصیت‌های خدمتگزار نظام و میهمانان فرهیخته از کشور‌های مختلف جهان در این اجتماع عظیم می‌باشد، فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات و خدمات کاروان به خدا پیوسته شهید رئیسی و همراهانش را فراهم می‌سازد.

در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت بیش از پیش مشارکت بالا در این دوره از انتخابات، ولی امر مسلمین جهان و جانشین به حق آن امام عظیم حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، در مضجع شریف و نورانی ایشان حاضر شده، بار دیگر برای راهبرد‌ها و راهکار‌هایی براساس راه و منش معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید خواهند کرد.

«سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی و جانسوز امام مهربانی ها، معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره، تسلیت باد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها