بهترین فریت بار و کارگو برای باربری هوایی

شرکت‌های فریت بار به‌عنوان رابط بین شرکت ارسال‌کننده کالا و مقصد نهایی عمل می‌کنند. آن‌ها به‌وسیله انواع مختلفی از روش‌های حمل‌ و نقل دریایی، ریلی، جاده‌ای و باربری هوایی، محموله‌ها را از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر می‌فرستند. این کار گاهی اوقات به‌صورت مستقیم و گاهی به طور غیرمستقیم انجام می‌شود.
شرکت‌های فریت بار به‌عنوان رابط بین شرکت ارسال‌کننده کالا و مقصد نهایی عمل می‌کنند. آن‌ها به‌وسیله انواع مختلفی از روش‌های حمل‌ و نقل دریایی، ریلی، جاده‌ای و باربری هوایی، محموله‌ها را از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر می‌فرستند. این کار گاهی اوقات به‌صورت مستقیم و گاهی به طور غیرمستقیم انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۹۲۳۱

این شرکت‌ها به‌منظور ارائه بهترین قیمت ممکن برای خدمات خود، از روابط خود در شرکت‌های حمل‌ و نقل ، متخصصان باربری هوایی و شرکت‌های فعال در حوزه کشتیرانی بین اقیانوسی استفاده می‌کنند. کاهش قیمت نهایی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود؛ از جمله استفاده مکرر از مسیرهای تجاری، چارتر کردن، بررسی گزینه‌های مختلف و انتخاب بهترین مسیر.

کار با شرکت‌های معتبر کارگو مانند «دیبا هوا دریا»، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌شود و خیالتان کاملاً از بابت رسیدن محموله به مقصد راحت خواهد بود. با این حال، بهتر است پیش از انعقاد قرارداد، تمامی موارد ضروری در این زمینه را مطالعه کنید. در ادامه، به بررسی نکات لازم درباره انتخاب بهترین شرکت حمل‌ و نقل و باربری هوایی خواهیم پرداخت.

خدمات مهم شرکت‌های فریت بار و کارگو برای باربری هوایی

پیش از جستجو برای باربری هوایی مناسب، ابتدا باید مشخص کنید که شرکت شما به چه خدماتی نیاز دارد. اگر حمل‌ و نقل محموله شما نیاز به تخصص خاصی دارد، بهتر است از همکاری با شرکت‌های تازه‌کار و نامعتبر خودداری کنید و با شرکت فریت باری کار کنید که سابقه کارگو در زمینه چنین محصولاتی را داشته است. این کار از هزینه‌های اضافی و ضررهای سنگین پیشگیری می‌کند. بسته به محموله‌ای که ارسال می‌کنید، تأمین‌کننده شما باید بتواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • رهگیری حمل‌ و نقل
  • بسته‌بندی و ذخیره‌سازی محصول و مدیریت موجودی
  • رزرو ظرفیت مورد نیاز شما در خط هوایی
  • آگاهی از قوانین
  • کاهش حداکثری قیمت
  • ارائه بیمه

در مورد هرگونه خدمات اضافی که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید، با شرکت موردنظرتان صحبت کنید. ممکن است برخی شرکت‌ها تخصص لازم برای ارسال بعضی بارها را نداشته باشند؛ بنابراین داشتن یک شریک انعطاف‌پذیر بهتر خواهد بود. به عبارت دیگر، شما به شریکی احتیاج دارید که اطلاعات بیشتری در زمینه زنجیره تأمین محصول شما داشته باشد.

بهترین فریت بار و کارگو برای باربری هوایی

خدمات اضافی شرکت‌های فریت بار و کارگو برای باربری هوایی

علاوه بر خدمات ضروری فوق، بهتر است شرکتی که با آن کار می‌کنید بتواند امکان صرفه‌جویی در هزینه‌های فریت بار شما را فراهم کند. نرخ کرایه فریت، مدیریت فاکتورهای اضافی، هزینه‌های ترخیص از گمرک و عوارض گمرکی، مواردی هستند که شرکت کارگو می‌تواند با کاهش آن‌ها در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند. هر یک از موارد زیر، یک امتیاز مثبت برای شرکت‌های حمل و نقل محسوب می‌شوند:

  • بیمه کارگو با هزینه پایین
  • مشاوره در مورد بسته‌بندی، لیبل‌ زدن، بارگیری و انبارداری صحیح محموله
  • پایداری محیط زیستی و کاهش ردپای کربن
  • ارائه گزارش‌های سفارشی از نحوه عملکرد
  • ارائه راهکارهای تخصصی برای جابه‌جایی محموله‌های خاص
  • بهینه‌سازی زنجیره تأمین برای حمل‌ و نقل هوایی محموله با توجه مبدأ، ماهیت کالا، مقصد، فصلی بودن یا نبودن، ریسک‌های بالقوه و فوریت ارسال کالا
  • راهنمایی در زمینه امور گمرکی، آگاهی به تعرفه صحیح کالاهای شما و تهیه مدارک لازم برای ترخیص کالا از گمرک
  • نگهداری تخصصی و خدمات لجستیکی

شرکت‌های فریت بار و کارگو چه گزینه‌هایی برای حمل‌ و نقل ارائه می‌دهند؟

بسته به خواسته‌ها و مسیر حمل‌ و نقل محموله شما، ممکن است باربری هوایی کافی نباشد و شرکت حمل‌ و نقل، ملزم به ارسال از طریق راهکارهای چندوجهی باشد. قبل از اینکه تعهدی را بپذیرید، مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما خدمات حمل بار چندوجهی را ارائه می‌دهد و به شبکه وسیعی از حامل‌های اقیانوسی و هوایی دسترسی دارد. به این ترتیب دیگر نگران انبار شدن طولانی کالاهای خود نخواهید بود.

بهترین فریت بار و کارگو برای باربری هوایی

شرایط قرارداد بهترین شرکت‌های فریت بار و کارگو

شرکت‌های برتر در زمینه باربری هوایی، ساختارهای قیمت‌گذاری خود را به طور دقیق به شما توضیح می‌دهند. یک تجارت حمل‌ و نقل خوب، قیمت‌های دقیقی را به شما ارائه می‌دهد و تمامی شرایط و ضوابط را به طور دقیق و شفاف توضیح خواهد داد.

پیش از عقد قرارداد، درباره تمام هزینه‌های اضافی احتمالی برای خدماتی چون ذخیره‌سازی در انبار، رهگیری محموله و مدیریت محموله‌های خطرناک استعلام بگیرید؛ حتی اگر فکر می‌کنید به این سرویس‌ها نیاز ندارید. سایر سؤالات مهمی که باید بپرسید عبارت‌اند از:

  • شرکت مورد نظر در ازای هزینه‌ای که از شما دریافت می‌کند، چه خدماتی را پوشش می‌دهد؟
  • آیا نرخ‌ها شامل تغییرات فصلی هستند؟
  • آیا هزینه‌های جانبی در فاکتورهای شما لحاظ شده‌اند؟
  • آیا هزینه‌های مربوط به آماده‌سازی و بایگانی اسناد در فاکتور شما موجود است؟
  • چه تضمینی برای ثابت ماندن این قیمت وجود دارد؟

نکات مهم در زمینه فریت بار و کارگو برای باربری هوایی

  • باربری هوایی معمولاً سریع و مطمئن اما گران است. اگرچه این نوع از حمل‌ و نقل قابل اعتمادتر از هر روش دیگری است، اما قیمت بالا آن را برای برخی محموله‌ها نامناسب می‌کند.
  • رعایت مقررات کارگو ضروری است. شرکت فریت بار باید با قوانین بین‌المللی و محلی، الزامات گمرکی و امنیتی آشنا باشد. این قوانین دائماً در حال تغییر هستند و شرکت مورد نظر شما باید دائماً خود را به‌روز کند.
  • داشتن روابط با شرکت‌های هواپیمایی بسیار مهم است. ایجاد شراکت قوی با خطوط هوایی مختلف برای تضمین داشتن ظرفیت و مذاکره درمورد قیمت ضروری محسوب می‌شود.
  • سرمایه‌گذاری شرکت در سیستم‌های ردیابی پیشرفته و راهکارهای خودکار، کارایی لجستیکی را بهبود می‌بخشد و امکان خطا را کاهش می‌دهد.
  • مدیریت ریسک و تمرکز بر مشتری یک عامل حیاتی است. ارزیابی منظم ریسک، پروتکل‌های امنیتی و ارتباط شفاف با مشتریان، یک عامل ضروری برای حمل بار هوایی است که کلیه شرکت‌های کارگو باید به آن‌ها واقف باشند.

سخن پایانی

آیا به دنبال یک شرکت باربری هوایی مناسب در ایران هستید؟ نمایندگی کشتیرانی و خدمات بار هوایی دیبا هوا دریا، با ارائه خدمات حمل‌ و نقل هوایی، دریایی، زمینی و ترکیبی در مقیاس حرفه‌ای، بهترین قیمت و کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این شرکت در تلاش است تا با ارائه بهترین راه‌حل‌های لجستیکی طبق استانداردهای بین‌المللی، کلیه خدمات مربوط به جابه‌جایی محموله‌های بزرگ، حساس یا نیازمند مجوزهای قانونی را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره و گفتگو در این زمینه، می‌توانید با پورتال مشتریان دیبا هوا دریا تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها