استاندار مازندران:

فرودگاه رامسر باید بر اساس استانداردهای بین المللی تجهیز شود

استاندار مازندران با اشاره به بین‌المللی شدن فرودگاه رامسر بر پیگیری‌ها برای رفع موانع پروازی ابتدا و انتهای باند این فرودگاه برای فرود هواپیماهای پهن‌پیکر تاکید کرد ‌و گفت: این زیرساخت حمل و نقل هوایی باید بر اساس استانداردهای جهانی تجهیز و ایمنی پروازها تامین شود. ‎
کد خبر: ۱۴۵۹۱۴۲

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یوسف نوری روزِ جمعه بعد از بازدید از فرودگاه بین المللی رامسر در غرب مازندران، افزود: ترمینال جدید فرودگاه رامسر که مختصِ پذیرش مسافران خارجی است اواخر خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی رفعِ موانع پروازی باقی‌مانده برای نشست و برخاست هواپیماهای پهن‌پیکر را از چالش‌های این زیرساخت مهم حمل و نقل هوایی ذکر و اضافه کرد: با توجه به این که فرودگاه رامسر دارای مرز هوایی است و امکان پذیرش پروازهای خارجی را دارد، باید موانع پروازی باقی مانده در ابتدا و انتهای این زیرساخت مهم برطرف و توسعه باند فرودگاه بر اساس استانداردهای جهانی عملیاتی شود.

نوری توسعه باند و به دنبال آن ایمنی نشست و برخاست پروازهای خارجی و هواپیماهای پهن پیکر را عاملی برای رونق ورود گردشگران خارجی به منطفه معرفی کرد و افزود: در گذشته طرح‌هایی برای آزادسازی موانع پروازی در ابتدا و انتهای باند فرودگاه رامسر به تصویب رسید که این مصوبات با سرعت بیشتری پیگیری و اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در مازندران، رامسر را عروس شهرهای ایران توصیف و خاطرنشان کرد: این شهرستان به لحاظ جذابیت‌های گردشگری مورد توجه کشورهای همسایه قرار دارد و چنانچه زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی تامین شود، اقتصاد گردشگری منطقه متحول خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها