جلسه توجیهی تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم در اداره امور مالیاتی فیروزکوه برگزار شد

جلسه توجیهی تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم در اداره امور مالیاتی فیروزکوه با حضور نمایندگان دفاتر پیشخوان و کافی نت داران فیروزکوه برگزار شد
کد خبر: ۱۴۵۸۵۶۶


به گزارش جام جم آنلاین تهران،  جلسه توجیهی تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم در شهرستان فیروزکوه با حضور مدیرکل امورمالیاتی شرق استان تهران با هدف شناخت معافیت های مالیاتی برای صنف کافی نت داران برگزار شد.
احمد رضا کرکه آبادی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه توجیهی تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم گفت: ۱۵۰ برابر معافیت رقم خوبی است که به دلیل گستردگی، صنوف و مشاغل مختلف را در برمی گیرد.

مدیرکل امورمالیاتی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: در سال جاری سقف فروش برای اصناف و امکان تسلیم فرم تبصره مبلغ ۱۸میلیارد تومان فراهم شده است.

وی ادامه داد: مطابق سنوات گذشته با صدور دستورالعمل تکمیل و تنظیم ماده ۱۰۰ که پرداخت مالیات اصناف را تسهیل می کند، مقرر شد به کمک اتاق اصناف فیروزکوه جلساتی را با روسای اتحادیه‌ها برگزار و چگونگی اجرای این دستورالعمل را تبیین کنیم.

مدیرکل امورمالیاتی شرق استان تهران با اشاره به اقدام موثر دیگر سازمان امور مالیاتی توضیح داد: برای انجام تکالیف سازمان و تسهیل گری در انجام تکالیف تقسیط بدهی های مودیان در دو حالت انجام می شود. 
کرکه آبادی ادامه داد: مودیان و فعالان اقتصادی که درسنوات گذشته بدهی نداشته باشند و بدهی آنها تنها مربوط به سال ۱۴۰۲ باشد، امکان پرداخت بدهی آنها در طی۱۴ ماه و ۱۵ قسط فراهم شده است.

وی افزود: مودیان و فعالان اقتصادی که بدهی گذشته داشته باشند، می توانند بدهی خود را در طی ۹ماه و ۱۰ قسط پرداخت کننند.

کرکه آبادی در ادامه تاکید کرد: ما نیز وظیفه داریم علاوه بر اصناف، آرامش را براب صنف کافی نت داران تامین کنیم و پشتیبانی آموزش و اطلاع رسانی وظیفه اصلی  ماست و امسال نیز گذشته از این جلسه، دو جلسه دیگری برای بحث  آموزش خدمت شما عزیزان خواهیم بودوهمچنین اطلاع رسانی از طریق سایت اداره کل وکانال اطلاع رسانی در بله انجام و دستورالعمل‌ها بخشنامه‌ها و آخرین تغییرات در این کانال بارگذاری می‌شود.
گفتنی است در ادامه تمامی مفاد بخشنامه تبصره 100ق.م.م برای حاضرین توسط رئيس اداره فیروزکوه تشریح وبه پرسش وپاسخ پرداخته شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها