حاضر به ساخت پارک های مشارکتی با صنایع غرب هستیم
شهردار بندرعباس در جمع خبرنگاران:

حاضر به ساخت پارک های مشارکتی با صنایع غرب هستیم

بندرعباس قدر شناس ،سوگوار رئیس جمهور فقید شد

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس تمام امکانات را برای تسهیل حضور پر شور شهروندان در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه فراهم نموده است.
شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس تمام امکانات را برای تسهیل حضور پر شور شهروندان در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه فراهم نموده است.
کد خبر: ۱۴۵۸۴۹۴

هرمزگان-جام جم انلاین-شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس تمام امکانات را برای تسهیل حضور پر شور شهروندان در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه فراهم نموده است.

مهدی نوبانی ضمن تسلیت حادثه جانگداز سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه به ملت شریف ایران بویژه شهروندان ولایتمدار بندرعباسی بیان نمود: مردم مجاهدت ها و تلاش های آن فقید گرانمایه ، خادم الرضا، شهید جمهور ایران اسلامی رئیس جمهور محبوب ، جهادی و مردمی، آیت الله رئیسی را که در راه خدمت به وطن و مردم به درجه رفیع شهادت رسید، هرگز فراموش نخواهند کرد و نام و یاد او همواره در خاطره ها جاودان خواهد ماند.

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهانش بعد از نماز مغرب و عشا دوشنبه ۳۱اردیبهشت ماه در مسجد جامع ،۱خرداد ماه در مسجد جامع اهل سنت و چهارشنبه ۲خرداد ماه در گلزار شهدا ی بندرعباس بر گزار می گردد.به همین منظور در مناطق چهارگانه مواکب و ایستگاه های پذیرایی برای شهروندان تدارک دیده شده است.

شهردار پیرامون نقش پر رنگ شهرداری بندر عباس در برگزاری مراسمات تصریح کرد: این سازمان مردمی در تمامی مناسبت ها به شکل ویژه همه ی ظرفیت های خود را برای باشکوه برگزار شدن مراسمات ،آذین بندی ،سیاهپوش نمودن شهر ،بر افراشته نمودن پرچم های مناسبتی، نصب بنر ،فضا سازی و اجرای دیوار نگاره ها رابه کار می بندد و با انتشار اخبار ورویدادهای مهم در صف اول حفظ ارزشهای نظام ،انقلاب و تبلغ و ترویج اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

نوبانی افزود :در ایام برگزاری مراسم شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش نقش شهرداری تسهیلگری امور است ،برای حضور شهروندان در مراسم به همین منظور تأمین امکانات ایاب و ذهاب، اطلاع رسانی گسترده ،آذین بندی فضاهای شهری متناسب با ایام ،نصب پارچه و پرچم مشکی ،نصب بنرهای مناسبتی ،حفظ پاکیزگی و نظافت شهر ،مدیریت بحران و اماده باش آتش نشانی به طور جدی در دستور کار می باشد همچنین دو پرچم بزرگ مشکی به احترام ونشانه ی عزاداری و سوگواری در بام شهر ،کوهستان پارک پنجعلی و بوستان غدیر به اهتزاز در آمده است .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها