میرهاشم موسوی در شورای اداری تأمین‌اجتماعی استان مازندران اعلام کرد:

سازمان تأمین‌اجتماعی؛ از تأثیرگذارترین نهادها در تحقق شعار سال است

دیجیتال اکنون در حال باز کردن قفل رشد است

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به همت کارکنان مخابرات منطقه اصفهان، ۸۸۸ طرح و پروژه مخابراتی در هفته ارتباطات امسال با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۵۷۶۳۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ اسماعیل قربانی در این نشست که صبح شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- به مناسبت روز مخابرات و جامعه اطلاعاتی و با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ساختمان سردار شهید سلیمانی مخابرات استان برگزار شد؛ ضمن خوش آمد گویی و تبریک ایام دهه کرامت به مدعوین، اظهار کرد: طرح ها و پروژه های مخابراتی افتتاح شده شامل ۴۳ طرح با محوریت سیستم های مخابراتی، ۳۶ طرح در زمینه سیستم های انتقال، ۲۵۹ طرح فیبر نوری، ۳۹۵ طرح شبکه همراه، ۱۰ طرح دیتا، هفت طرح فیبر نوری USO و ۱۳۸طرح ساختمان، پاور و تاسیسات می باشد که تاثیر بسزایی در توسعه زیرساخت های ارتباطی استان خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در طول یک سال گذشته، دو هزار و ۸۳۳ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف مخابراتی اعم از شبکه ی ثابت و سیار در سطح استان اجرایی شده که نشان از همت مخابرات استان برای تحقق توسعه پایدار ارتباطی دارد.

قربانی با اشاره به شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های بی نظیر عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان بستر تحقق اقتصاد دیجیتال، از مهم ترین عوامل افزایش کارکردهای فناوری اطلاعات است و نقش بسزائی در جهش تولید ایفا مینماید.

 

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با تشریح پیامدهای انقلاب چهارم صنعتی و عصر دیجیتال ، بیان کرد: عصری که در آن به سر می بریم ، استفاده از فناوری‌های دیجیتال در سرتاسر جهان رایج و گسترده شده و وابستگی انسان به این فناوری‌ها همچنان رو به افزایش بوده و این تحولات شگرف ، تغییرات عمده‌ای در نحوه زندگی، کار و ارتباطات ما ایجاد کرده است. 

اسماعیل قربانی با برشمردن اثرات عصر دیجیتالی بر زندگی مردم و مدیریت جامعه گفت: فناوری های عصر دیجیتال باعث بهبود کیفیت زندگی، بهبود در ارائه خدمات عمومی و دولتی، تسهیل در ارتباطات و تبادلات بین‌المللی، کاهش هزینه‌های مرتبط با تجارت، تولید و خدمات به دلیل اتوماسیون و بهره‌وری بالاتر و تسهیل امور حاکمیتی خواهد شد.

وی افزود: این دوران، فرصت‌های جدیدی را برای پیشرفت و نوآوری در اختیار همه قرار می‌دهد و لازمه تحقق آن توسعه همه جانبه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی در سطح کشور میباشد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها