حضور هلدینگ پتروپالایش اصفهان در نمایشگاه هجدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی؛

دانش‌بنیان‌های ایرانی برای تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز هلدینگ پتروپالايش اصفهان در اولویت هستند

رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری جشنواره نمایش‌های بیرونی با موضوع عید غدیر در اصفهان

رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره نمایش‌های بیرونی با موضوع عید غدیر در اصفهان خبر داد و گفت: آثار منتخب جشنواره در ایام عید سعید غدیر در سطح شهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۷۴۲۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ منصور قربانی با اعلام این خبر گفت: جشنواره نمایش‌های بیرونی و محیطی با موضوع غدیر، ویژه داستان‌هایی است که به موضوعات ولایت، غدیر و امیرالمومنین امام علی (ع) می‌پردازد و در قالب نمایش‌های 15 تا 20 دقیقه‌ ای به صورت بیرونی برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان دریافت طرح‌ها و ایده‌ها در این رویداد اعلام شده و پس از ثبت نام شرکت کنندگان در این فراخوان، نتایج نهایی پس از بررسی و داوری تا اواسط خردادماه اعلام خواهد شد.

رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان عنوان کرد: تاکنون 12 طرح پس از بررسی‌های انجام شده به مرحله بعد رسیده تا کارگردان‌ها بهترین‌ آثار را از میان آن‌ها انتخاب ‌کنند.

وی ادامه داد: در مرحله بعد بازبینی صورت می‌گیرد و تعدادی از آثاری که همه فاکتورهای یک نمایش بیرونی مناسب از لحاظ فنی و تخصصی را دارند انتخاب شده و در بازه زمانی 28 خرداد تا 3 تیرماه همزمان با ایام عید سعید غدیر خم در سطح شهر اجرا خواهد شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها