سردار سلیمانی روایت می کند؛

عملیاتی که جوی خون جاری شد

خاطره‌ای ناگفته از زبان حاج قاسم درباره‌ی ارتباط سیدحسن نصرالله با رهبر انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین «سیدهاشم الحیدری، از رهبران مقاومت اسلامی عراق خاطره‌ای ناگفته از زبان حاج قاسم درباره‌ی ارتباط سیدحسن نصرالله با رهبر انقلاب را روایت می کند.
کد خبر: ۱۴۵۶۷۲۸
خاطره‌ای ناگفته از زبان حاج قاسم درباره‌ی ارتباط سیدحسن نصرالله با رهبر انقلاب
راوی: حجت الاسلام والمسلمین «سیدهاشم الحیدری، از رهبران مقاومت اسلامی عراق»
تقریباً ۱۰ سال قبل، خدمت آقای نصرالله بودم و از ایشان سؤال کردم که در قلب شما بعد از حضرت آقا و امام زمان چه کسی قرار دارد؟ حدوداً ۶ سال قبل از شهادت حاج قاسم، ایشان گفتند: حاج قاسم سلیمانی.
بعد ادامه دادند: اتفاقاً دو سه روز پیش، بعد از نماز صبح یک حالت تفکری داشتم که به ذهنم آمد انگار حضرت عزرائیل، ملک الموت آمد پیش بنده و گفت یا روح را باید بگیرم یا روح حاج قاسم را!
سید حسن گفتند: انگار بنده به حضرت عزرائیل جواب دادم که نه، روح مرا بگیر، چون حاج قاسم برای حضرت آقا و اسلام خیلی مهم است.
بنده بعد از چند سال از این حادثه و این سؤال و جواب، خدمت حاج قاسم عرض کردم که بنده یک بار، سه چهار سال قبل، از آقای نصرالله این سؤال را کردم و ایشان این جواب را دادند، حاج قاسم گریه کردند، ایشان گفتند آقای سید حسن نصرالله حجت خدا بر ماست بعد از حضرت آقا؛ و یادم هست که ایشان گفتند وقتی آقای نصرالله می‌آمد خدمت حضرت آقا در تهران، و در کل دیدارها بنده هم حضور دارم، آنقدر سلام حضرت آقا و آغوش ایشان نسبت به سید حسن گرم بود که بنده ندیدم حضرت آقا با کسی غیر سید حسن چنین رفتار کند. گویا دری از درهای بهشت برای ایشان باز می‌کنند. بنده خیلی غبطه می‌خورم که آنقدر حضرت آقا، سید حسن  را دوست دارند. بله، بین آنها دو رابطه ولایی، عشقی و الهی است.
خاطره‌ای ناگفته از زبان حاج قاسم درباره‌ی ارتباط سیدحسن نصرالله با رهبر انقلاب
 
رابطه بین این بزرگواران؛ آقای نصرالله، حاج قاسم، ابومهدی، شهید زاهدی، شهید حجازی، شهید عماد و کل شهدای جبهه مقاومت و نظام با حضرت آقا خالی از مسائل دنیوی است، فقط خدا در این رابطه وجود دارد و عشق به شهادت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها