مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در ایام نوروز امسال ۳۴۲ بیمار از خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۴۵۱۳۳۵

به گزارش جام جم آنلاین،محمدرضا بهرامی با بیان اینکه بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم از جمله طرح‌های موفق داوطلبی است افزود: این مجموعه به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و کمک به روند بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به وجود تجهیزات پزشکی متنوع در این بانک گفت: در این مجموعه، تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر وجود دارد که تمام وسایل به صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعین و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر در ایام نوروز همه روزه در قالب داوطلب یار امداد و نجات پاسخگوی مراجعین بود که در این مدت به ۳۴۲ نفر از همشهریان خدمات ارائه کرد.

بهرامی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۴ هزار نفر از خدمات این بانک بهره‌مند شدند گفت: همشهریان می‌توانند با اهدای تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خود به معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه ۷، در این امر خداپسندانه شریک شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها