بنا به گزارش‌های رسیده، ۶ نفر در این حمله به شهادت رسیده‌اند؛ طبق تأکید منابع خبری، سفیر ایران در سوریه در سلامت به سر می‌برد.
کد خبر: ۱۴۵۰۵۳۸

رئیس‌جمهور در جلسه فوق‌العاده هیات دولت:

مجاهدان راه خدا به توفیق الهی مرتکبین و حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه را مجازات می‌کنند.

امروز همه عالم می‌داند که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی، حقوق اولیه و قراردهای بین‌المللی پایبند نیست.


آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کرد و هشدار داد: هرگونه محاسبه اشتباه می‌تواند منجر به درگیری گسترده‌تر در منطقه‌ای بی‌ثبات، با عواقب ویرانگر برای غیرنظامیان شود.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای شهادت سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی از فرماندهان سپاه قدس و جمعی از یارانش بر اثر حمله تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را تسلیت گفت.

قسام: گردان‌های شهید عزالدین قسام شهادت فرمانده بزرگ محمد رضا زاهدی (ابومهدی) و برادرانش را تسلیت می گوید.ما در گردان‌های قسام ضمن محکوم کردن این ترور بزدلانه و ناجوانمردانه، نقش پررنگ و برجسته شهید ابومهدی در تقویت جبهه مقاومت علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی طی سالیان متمادی و نقش بارز ایشان در نبرد طوفان الاقصی را می‌ستاییم.

در پی افزایش محکومیت‌های بین‌المللیِ حملۀ تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق سخنگوی کابینۀ رژیم صهیونیستی به نوعی به مسئولیت این رژیم در این حمله تلویحا اشاره کرده و در موضعی انفعالی گفته که اصلا این ساختمان، دیپلماتیک نبوده است!

رئیس پارلمان لبنان در پیام‌هایی جداگانه به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

رئیس پارلمان لبنان در پیامی به رهبر انقلاب:

از طرف خودم و پارلمان لبنان تجاوز بزدلانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت تعدادی از مجاهدان شد را محکوم می‌کنیم.

سخنگوی اتحادیۀ اروپا در واکنش به حملۀ تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، بدون محکوم‌کردن این حمله، فقط ابراز نگرانی کرد.

پیتر استانو گفته: در این شرایط منطقه‌ای بسیار پرتنش، نشان‌دادن خویشتن‌داری مهم‌ترین چیز است؛ زیرا تشدید بیشتر تنش در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست.

رهبر معظم انقلاب در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی: رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ الهی.

 

جزئیات و پیامدهای حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمان کنار سفارت ایران در دمشق

وزیر امور خارجه عمان، در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان، حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را نقض قوانین بین‌المللی دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

وزرای امور خارجه دو کشور همچنین تحولات اخیر غزه را بررسی و بر تلاش‌های بین‌المللی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، برقراری آتش‌بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی به این منطقه تاکید کردند.

 بیانیه وزارت امور خارجه:

حمله تروریستی به بخش کنسولی ایران در دمشق گویای اوج استیصال، درماندگی و سرگردانی راهبردی رژیم صهیونیستی است.

انتظار این است که تعرض شنیع و خلاف حقوق بین‌الملل یادشده، از سوی دولت‌ها و مجامع بین‌المللی تقبیح و شدیدا محکوم گردد.

از سازمان ملل متحد بویژه شورای امنیت و دبیرکل آن سازمان انتظار می‌رود واکنش لازم و سریع را داشته باشند. 

ایران مقتدرانه و در کمال حکمت و درایت، رژیم متجاوز و مفلوک صهیونیستی را از جنایت جدید خود پشیمان خواهد کرد.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان سپاه پاسداران روز گذشته در حمله هوایی صهیونیست ها به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

پیکر سردار زاهدی در گلستان شهدای اصفهان و در جوار مزار سردار شهید حاج حسین خرازی و دیگر دوستانش به خاک سپرده خواهد شد.

تعداد بازدید : 17

شمخانی، مشاور سیاسی مقام معظم رهبری: رژیم صهیونیستی به عنوان ارتش نیابتی آمریکا در منطقه با حمله به کنسولگری ایران در دمشق مرتکب حماقتی شده که باید تاوان آن را پس بدهد.

مطلع بودن یا نبودن واشنگتن از قصد اسراییل برای دست زدن به این اقدام،تاثیری در مسئولیت مستقیم آمریکا در قبال این جنایت و تبعات آن ندارد.

برخی شبکه‌های خبری خارجی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را پاسخی به ضربه سنگین نظامی ایران به اسرائیل که در روزهای اخیر اتفاق افتاده می‌دانند.

تعداد بازدید : 15

خبرنگار صدا و سیما:

۶ شهروند سوری نیز در حمله به کنسولگری ایران به شهادت رسیدند.

عملیات آوار برداری به مراحل پایانی رسیده است.

تعداد بازدید : 13

پیتر فورد که طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ از طرف دولت تونی بلر سکان سفارت انگلیس در دمشق را برعهده داشت به ایرنا گفت: حمله به کنسولگری ایران واقعاً وحشتناک است. این اقدام در میان جنایات اسرائیل در فلسطین باید به عنوان یکی از بدترین موارد تلقی شود.

اسرائیل مصمم است پس از بی‌احترامی به حکم دیوان بین‌المللی دادگستری در مورد نسل‌کشی در غزه، این را ثابت کند که با پشتوانه ایالات متحده، فراتر از قانون و هنجارهای اخلاقی رفتار می‌کند.

تعداد بازدید : 10
تعداد بازدید : 12

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، سردار محمدرضا زاهدی، فرمانده سپاه قدس در سوریه و لبنان و ۶ نفر دیگر از مستشاران نظامی ایران در سوریه را به شهادت رساند.

در جریان این تجاوز، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به طور کامل تخریب شد و به بخش هایی از ساختمان سفارت کشورمان نیز خساراتی وارد شد.

حسین اکبری؛ سفیر ایران در سوریه: اسرائیل با عدول از کلیه قوانین بین المللی در امتداد جنایات شش ماه اخیر خود در غزه، لبنان و سوریه اقدام به حمله به کنسولگری ایران در دمشق کرده است. رژیم صهونیستی و حامیان آن به خوبی می دانند که این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.

شاهد عینی حادثه: جز معدود دفعاتی در تاریخ است که سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک اینگونه هدف قرار می گیرند.

ناظران منطقه ای معتقدند حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق با هدف اخلال در روند مناسبات ایران و سوریه صورت پذیرفته است.

«اسامه دنوره» تحلیلگر سیاسی:

اختلالات و ناآرامی در سطح داخلی وجود دارد، تظاهرات خونین، شکست آشکاری در جنگ غزه را شاهدیم.

نتانیاهو به هر طریقی می‌خواهد با درگیر کردن آمریکا و برخی از کشورهای منطقه در رویارویی، همه چیز را پیش ببرد.

تعداد بازدید : 10

دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه گفت: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، اقدامی تجاوزکارانه و ناقض قوانین بین‌المللی است.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه در فضای مجازی ایکس نوشت: حمله هدفمند ارتش تروریست صهیونیستی به کاروان کمک رسانی سازمان مردم نهاد «آشپزخانه مرکزی جهانی» که مسؤولیت توزیع کمک‌های غذایی در نوار غزه را بر عهده دارد، شایسته محکومیت جهانی است.

این جنایت بار دیگر تأیید می‌کند که رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان بر برنامه هدفمند خود برای تحمیل گرسنگی، ایجاد قحطی و کشتار سازمان یافته و هدفمند غیرنظامیان بی‌دفاع و هدف قرار دادن عمدی تیم‌های امدادی بین‌المللی و سازمان‌های بشردوستانه و مردم نهاد پافشاری می‌کند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار رشید و فداکار اسلام،سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی،در کنار همرزم بزرگوارش سردار محمد هادی حاج رحیمی،با جنایت رژیم غاصب و منفور صهیونیست به شهادت رسیدند.سلام و رحمت خدا و اولیائش بر آنان و دیگر شهیدان این حادثه، و لعنت و نفرین بر سردمداران رژیم ظالم و متجاوز. 
شهیدان ما از خداوند مهربان خود،نشان قبول مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم اکنون در جمع اولیاء و صلحاء،متنعم به نِعَم الهی اند.   
سردار زاهدی از دهه شصت در میدان های خطر و مجاهدت،چشم انتظار شهادت بود.
آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به ویژه هر که آنان را می شناخت سنگین است.  
رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد، آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه الهی.
والسلام علی عبادالله الصاحین
سید علی خامنه ای- ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

شهید سید علی صالحی روزبهانی در حملۀ تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.

تعداد بازدید : 13

در بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره جنایت رژیم صهیونیستی آمده است: حقّ پاسخگویی به جنایت بی‌شرمانه رژیم جنایتکار صهیونیستی، برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.

از سرکشی به تمام همرزم‌های جنگ تا دیدار با معلم دبیرستان و در آخر ملحق شدن به فرمانده‌اش حاج حسین خرازی.

 

جزئیات و پیامدهای حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمان کنار سفارت ایران در دمشق

تصویری از انگشتر سردار شهید محمدرضا زاهدی که شب قبل از شهادت از حرم امام رضا (ع) هدیه گرفته بود.

جزئیات و پیامدهای حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمان کنار سفارت ایران در دمشق

پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان و در جوار شهید حاج حسین خرازی به خاک سپرده خواهد شد.

شورای امنیت سازمان ملل امروز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) به درخواست روسیه جلسه‌ای درباره حمله هوایی رژیم‌صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق تشکیل می‌دهد. 

مقامات آمریکایی که در ابتدا اعلام کرده بودند از این حمله آگاهند، در یک عقب‌نشینی آشکار تاکید کردند؛ «نمی‌دانستند قرار است چه مکانی مورد هدف قرار بگیرد!»

تعداد بازدید : 14

 

معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل:

نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه  امروز برگزار می‌شود.

در این نامه تاکید شده جمهوری اسلامی ایران حق مشروع و ذاتی خود را بر اساس قوانین بین‌المللی و منشور ملل متحد برای پاسخ قاطع به اینگونه اقدامات تروریستی محفوظ میداند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق: چین حمله را محکوم می‌کند و پکن با هرگونه اقدامی که منجر به تشدید تنش‌ها شود، مخالف است.

وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای حمله به مقر کنسولگری ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد که هرگونه تجاوز به مراکز دیپلماتیک تحت هر توجیهی محکوم است.

وزارت خارجه لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای تجاوز رژیم اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد.

«ابراهیم عزیزی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: از آنجایی که رژیم صهیونیستی جعلی و فاقد مشروعیت است و از مبانی یک نظام سیاسی برخوردار نیست، لذا نمی‌تواند روابط دیپلماتیک را مورد احترام قرار دهد.

آنچه مسلم است این است که رژیم صهیونیستی پاسخی قاطع و پشیمان کننده دریافت خواهد کرد. از سوی دیگر رژیم صهیونیستی باید بداند که این اقدامات جنون‌آمیز هیچ تأثیری در کاهش سرعت سقوط و زوال این رژیم نخواهد داشت، بلکه با این کارها سرعت نیستی و نابودی خود را بیشتر می‌کنند.

جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود محفوظ می‌داند که پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای به رژیم صهیونیستی دهد.

مجلس شورای اسلامی نیز بنا دارد که بعد از هماهنگی‌های لازم، هیأتی را به دمشق اعزام کند تا همه ابعاد این اتفاق مورد بررسی قرار گرفته و گزارشی در این زمینه تهیه شود.

وحیدی:
مطمئنا واکنش اسراییل بر اثر انفعال و شکست‌های میدانی است.

خوش بحال شهید زاهدی که تا آخرین لحظه عمرش برای امنیت مردم خواب و خوراک نداشت. فرزندان خمینی کبیر سرنوشتی جز شهادت ندارند. صهیونیست‌ها، منتظر واکنش باشند.

سفارت روسیه در ایران:
عمیقا از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که موجب بروز تلفات جانی و تخریب ساختمان آن گردید عمیقا شوکه و خشمگین هستیم.

این اقدام نه تنها نقض فاحش تمامی مبانی حقوق بین المللی از جمله کنوانسیون‌های وین است که مصونیت اماکن دیپلماتیک و کنسولی را تضمین می‌نماید، بلکه می‌تواند باعث تشدید تنش‌ها در خاورمیانه که آبستن پیامدهای غیرقابل پیش‌بینی است، شود.

مراتب تسلیت عمیق خود را به خانواده‌ها و نزدیکان کشته شدگان ابراز نموده و همچنین برای آسیب دیدگان آرزوی شفای عاجل داریم.

الشرق الاوسط: ایران تصمیمات مناسب را در خصوص حمله اسرائیل به کنسولگری خود در دمشق اتخاذ کرد.

روسیا الیوم: تهران اعلام کرده که ابعاد این حمله را بررسی می کند و در عین حال مسئولیت پیامدهای آن را متوجه رژیم متجاوز صهیونیستی می داند.

بخش عربی سی ان ان: وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه ای در نخستین واکنش خود به حمله اسرائیل علیه دمشق، این حمله را محکوم کرد.

الخلیج آنلاین: کشورهای عربی با صدور بیانیه هایی هدف قرار گرفتن هیات دیپلماتیک ایران را در پایتخت سوریه توسط اسرائیل محکوم کردند.

الیوم السابع: کشورهای عربی اعلام کردند که مراکز دیپلماتیک خارجی نباید هدف چنین حمله هایی قرار بگیرند.

اسکای نیوز عربی: حمله خون بار علیه کنسولگری ایران در دمشق؛ تعداد قربانیان این حمله افزایش یافته است.

المنار:تجاوز بی سابقه تل آویو علیه دمشق؛ واکنش تهران استثنائی خواهد بود. 

الجزیره: راهپیمایی ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی ایرانی ها در سراسر کشور.

تعداد بازدید : 21

سخنگوی وزارت خارجه حکومت طالبان: 

این وزارت حمله رژیم صهیونیستی به شعبه کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه را نقض آشکار موازین دیپلماتیک و اقدامی تحریک آمیز می‌داند.

حمله رژیم صهیونیستی باعث افزایش ناامنی در منطقه می‌شود و وزارت امور خارجه حکومت سرپرست افغانستان به شدت آن را محکوم می‌کند.

وزارت خارجه طالبان از کشورهای بانفوذ جهان و منطقه خواسته که از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فراتر از نوار غزه جلوگیری کنند.

تداوم جنایات رژیم صهیونیستی از یک سو به تهدیدی جدی برای امنیت منطقه و جهان تبدیل شده و از سوی دیگر کارآمدی قوانین و سازمان های بین المللی را با پرسش های جدی مواجه کرده است.

هیات دائمی روسیه در سازمان ملل: روسیه درخواست تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با حمله اسرائیل به تاسیسات دیپلماتیک ایران در سوریه را داده است. این نشست امروز برگزار خواهد شد.

رئیس جمهور: صهیونیست‌ها باید بدانند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و نفرت ملت‌های آزاده علیه ماهیت نامشروع خود بوده و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وزارت  خارجه مصر طی بیانیه‌ای حمله هوایی دیروز رژیم اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از مستشاران و دیپلمات‌های ایرانی شد، محکوم کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ به سوالی درباره حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق طفره رفت و گفت ما درباره حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم.

تعداد بازدید : 105

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به خبر حمله ترویستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت که واشنگتن گزارش‌ها درباره حمله به کنسولگری ایران در دمشق توسط اسرائیل را جمع آوری می‌کند و در حال ارزیابی موضوع است.

این مقام دولتی آمریکا تلاش کرد از هر گونه اظهار نظر در خصوص این حمله تروریستی خودداری کند.

اسکای‌نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده است که تل‌آویو، واشنگتن را از این حمله مطلع کرده بود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه با بیان اینکه در حال جمع آوری اطلاعات هستیم، مدعی شد که اطلاعات تایید شده ای در مورد هدف و طرف مسوول این حمله وجود ندارد.

«متیو (مت) میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن در پاسخ به سوالی درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه گفت: « ما در حال مشورت با متحدان خود در منطقه هستیم و اطلاعات در مورد این حمله در دمشق را جمع آوری می کنیم. در حال حاضر  اطلاعات تایید شده در مورد هدف و طرف مسوول این حمله وجود ندارد. »

تعداد بازدید : 35
تعداد بازدید : 56

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق ابراز نگرانی کرد. 

برخی منابع به تسنیم گفتند که «سردار حاجی رحیمی» معاون سردار زاهدی نیز از شهدای امروز حمله رژیم صهیونیستی به دمشق است.

تعداد بازدید : 44

مراسم عزاداری شام شهادت امیرالمومنین که قرار بود امشب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شود، لغو شد و ساعت ۲۱ در میدان فلسطین در پی محکومیت ترور سردار زاهدی تجمع صورت خواهد گرفت

بنا به آمار اولیه و غیر رسمی تا این لحظه در جریان انفجار در ساختمان مجاور سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، ۵ نفر شهید و ۱۲ نفر زخمی شده‌اند.

در این حمله تروریستی رژیم صهیونیستی، به ساختمان‌ها و خودروهای اطراف ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، خسارت وارد شده و بیمارستان رازی نیز در این حمله آسیب دیده است.

عملیات آواربرداری و نجات افراد و بیرون کشیدن پیکر شهدا از سوی نیروهای آتش‌نشانی و دفاع مدنی ادامه دارد.

تعداد بازدید : 44
تعداد بازدید : 44

بیانیه رسمی وزارت دفاع سوریه: حدود ساعت ۱۷ عصر امروز، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد 

این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل شد.

کار برای خروج اجساد شهدا و مداوای مجروحان و آواربرداری ادامه دارد.

گزارش‌های تایید نشده از شهادت تعدادی از دیپلمات‌های کشورمان در حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حکایت دارد.

تعداد بازدید : 21

شش نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق شهید شده‌اند

تعداد بازدید : 25

فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.ما این حمله پلید تروریستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را که به شهادت شماری از بی گناهان منجر شد، محکوم می کنیم.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید

ببینید | حمله هوایی صهیونیست ها به ساختمان کنار سفارت ایران در دمشق +عکس

تعداد بازدید : 36
تعداد بازدید : 31
تعداد بازدید : 29
تعداد بازدید : 33
تعداد بازدید : 22
تعداد بازدید : 30
تعداد بازدید : 15
تعداد بازدید : 13
تعداد بازدید : 18
 
 
 
خبرنگار العالم در سوریه امروز دوشنبه اعلام کرد که ساختمان کنسولگری ایران و منزل اقامت سفیر ایران در منطقه المزه در دمشق پایتخت سوریه هدف قرار گرفته است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها