در پنجمین اجلاس استانی نماز اصفهان که با عنوان «نماز نسل نو، تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» چهارشنبه شانزدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در محل دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد از شرکت گاز استان اصفهان بعنوان دستگاه برتر در امر نماز تقدیر و لوح سپاس توسط دکتر مرتضوی استاندار اصفهان به مهندس عسکری مدیر عامل این شرکت اعطا شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۹۴۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ این اجلاس با حضور استاندار اصفهان، مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مدیران و مقامات استانی و با سخنرانی وبیناری حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد.

متن لوح تقدیر به شرح زیر می باشد:

گام برداشتن در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه اسلامی یکی از افتخاراتی است که انبیاء و اولیاء الهی برای آن از خداوند متعال درخواست توفیق را داشته اند. چنانچه حضرت ابراهیم، از خداوند می خواهد «رَبِّ اجْعَلْنِي مُقِيمَ الصَّلوهِ وَ مِنْ ذُريَّتي ربَّنا وتقبل دعاء». خدایا مرا و ذریه ام را از اقامه کنندگان نماز قرار بده. اکنون که به حول و قوه ای آن شرکت چین توفیقی داشته که در استای تحقق منویات مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز با رای هیئت نظارت و ارزیابی استان حائز رتبه خیلی خوب گردد، از زحمات مدیرعامل، دبیر اقامه نماز آن مرکز وکلیه همکارانی که در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تلاش نموده اند تقدیر وتشکر می گردد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها