رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: ۵۶ مورد عملیات آتش نشانی طی روز گذشته در گرگان انجام شده است.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: ۵۶ مورد عملیات آتش نشانی طی روز گذشته در گرگان انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۴۹۱۹۵
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، موسی الرضا صفری در خصوص حوادث مراسم چهارشنبه آخر سال افزود: از مجموع ۳۹۰ تماس تلفنی که از ساعت ۱۸ تا۲۳ در چهارشنبه آخر سال با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دریافت شد تعداد ۵۶ مورد منجر به اعزام تیمهای عملیاتی و خدمت رسانی به شهروندان در شهر گرگان شده است.

صفری تصریح کرد: این عملیات ها شامل حریق لاستیک، حریق باکس زباله، حریق منزل، حریق خودرو  و ... بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال از تمام ظرفیت و امکانات خود استفاده کرده است بیان داشت:۱۵۰ نفر از نیروهای سازمان آتش نشانی اعم از عملیاتی و پشتیبان در چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل بوده و در نقاط مختلف سطح شهر مستقر بودند.

صفری ادامه داد: در جریان خدمت رسانی آتش نشانان به شهروندان در سطح شهر متاسفانه به چهار خودرو عملیاتی، آتش نشانی توسط افراد ناشناس مواد محترقه و سنگ پرتاب شد که موجب ورود خسارت به این خودرو ها شد.

به گفته وی، خوشبختانه به هیچ کدام از پرسنل خدوم آتش نشانی گرگان آسیبی وارد نشده است.

صفری در پایان با قدردانی از شهروندانی که مراسم چهارشنبه سوری را در کنار خانواده بصورت سنتی ، ایمن و بدون هر گونه خطر سپری نمودند گفت : امیدواریم با فرهنگ سازی و آگاه سازی نوجوانان نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه و رفتار حادثه آفرین در این شب در سالهای پیش رو چهارشنبه سوری بدون حادثه ای را پشت سر بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها