با پرداخت 90 درصدی سود سهام اتفاق افتاد؛

عیدی گروه “انتخاب الکترونیک آرمان” به سهامداران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با اهدای لوحی به مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از زحمات و اقدام‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این شرکت در رفع اختلال پیش‌آمده در سامانه هوشمند سوخت قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۴۴۸۶۲۴

جام جم آنلاین اصفهان؛ در متن لوح ارسالی از سوی عبدالله گیتی منش مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان آمده است:

عبور از گذرگاه های سخت و رسیدن به قله موفقیت، جز با توکل بر خداوند متعال امکان پذیر نیست و این زیبنده همت بلند مردانی است که با پشتوانه ی خودباوری شخصی و ملی و شناخت صحیح از مقتضیات زمان و مکان، و با تلاش و پشتکار و وجدان کاری در اقدامی جهادی برای استمرار عملیات سوخت رسانی اهتمام ورزیدند.

همانا نقش آفرینی موثر و فعالیت جهادی کلیه نیروهای حاضر در صحنه از جمله همکاران محترم آن مجموعه در جهت بازگشت جایگاه های سوخت کشور به چرخه توزیع سبب شد تا با توجه به اختلال آن مجموعه در سامانه هوشمند سوخت، فرآیند خدمات رسانی به هموطنان عزیز در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون وقفه، تداوم یافته و شاهد فعالیت کلیه مجاری عرضه سوخت باشیم.حفظ انسجام، همدلی و همکاری جنابعالی و همکاران محترم در تحقق این امر شایسته تقدیر و تحسین است.

اینجانب ضمن پاسداشت ایفای این رسالت خطیر، از تلاش و همت والای شما عزیزان قدردانی نموده و برای شما و همکاران ارجمندتان آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون دارم.

خاطر نشان می سازد این لوح به منظور اقدامات ویژه در پی ایجاد اختلال در سامانه توزیع سوخت کشور و حمله سایبری و حضور کارکنان واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات و حراست به همراه تجهیزات لازم در جایگاه های عرضه سوخت استان به منظور راه اندازی و نصب نرم افزار سامانه عرضه سوخت بنزین و گازوییل دریافت شده است. کارکنان این شرکت 25 جایگاه پمپ بنزین و گازوییل را طی 2 روز و در مجموع با 138 نفر ساعت کار مستمر در سرویس قرار دادند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها