معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خبرداد؛

میز ملی خرما حمایت از بازار خرما

استاندار بوشهر گفت ؛

پیام بمناسبت ۱۸ اسفند روز بوشهر

بوشهر در مقابله با استعمار و استبداد و استکبار، زبانزد است و بارها و بارها شاهد زانو زدن استعمارگران در برابر بوشهری های قهرمان بوده ایم.
کد خبر: ۱۴۴۸۴۶۲

به گزارش جام جم به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ۱۸ اسفند روز بوشهر را تبریک گفت. محمدی زاده در بخشی از این پیام با بیان اینکه، هجدهم اسفندماه سالروز افتتاح مدرسه تاریخی سعادت است خاطر نشان کرد: نامگذاری این روز به دلیل اهمیت و جایگاه دانش و تعلیم و تربیت در استان است و نشان دهنده جایگاه فرهنگی و علمی بوشهر است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بوشهر شخصیت های بزرگی از جمله سردار شهید مهدوی، سردار شهید رئیسعلی دلواری و علامه بلادی و ...را پرورش داده و نام این استان در تمام جهان بلندآوازه است.

محمدی زاده تصریح کرد: بوشهر در مقابله با استعمار و استبداد و استکبار، زبانزد است و بارها و بارها شاهد زانو زدن استعمارگران در برابر بوشهری های قهرمان بوده ایم.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسمات هفته و روز بوشهر در معرفی بندر بوشهر به جهانیان تاثیرگذار است و انتظار داریم سطح کیفی برنامه ها افزایش پیدا کرده و از لحاظ محتوایی نیز بر غنای آن افزوده شود.

استاندار بوشهر گفت: بوشهر پیشینه تاریخی غنی و پرافتخاری دارد که باید بدرستی و شایستگی معرفی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها