مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا» فراخوان داد
باهمکاری نهاد کتابخانه ها و بسیج رسانه کرمان؛

مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا» فراخوان داد

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان روز دوشنبه با معرفی 35 اثر برگزیده برگزارشد که در بخش گزارش تحقیقی حکمت قاسم خانی از روزنامه جام جم مقام نخست راکسب کرد.
آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان روز دوشنبه با معرفی 35 اثر برگزیده برگزارشد که در بخش گزارش تحقیقی حکمت قاسم خانی از روزنامه جام جم مقام نخست راکسب کرد.
کد خبر: ۱۴۴۷۸۵۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این مراسم که با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از دیگر مسئولان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزارشد رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه جشنواره ابوذر امسال با نام شهید عبدالمهدی مغفوری گره خورده اظهارداشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر از مهمترین رخدادهای فرهنگی و رسانه‌ای کشور است که در سال های اخیر به برند علمی و رسانه ای تبدیل شده و خاستگاهی برای فعالان علم ارتباطات کشور است.

وی افزود: این جشنواره ضمن اینکه خاستگاه مهمی برای توانمندی ها و دانش افزایی اصحاب رسانه است، به لحاظ کیفی نیز توانسته جایگاه ویژه ای نزد خبرنگاران کسب کند.

رییس بسیج رسانه استان کرمان افزود: تلاش برای برگزاری کیفی و علمی جشنواره همواره مدنظر بوده و سعی خواهیم کرد در دوره های بعد با بهره برداری از نقطه نظرات نخبگان این عرصه میزبان شایسته تر اهالی رسانه استان کرمان باشیم.

دبیر علمی هشتمین دوره جشنواره ابوذر استان کرمان نیز گفت: ۹۰ فعال رسانه‌ای با یک هزار و ۴۰۰ اثر در این دوره شرکت کردند که ۷۲۴ اثر به مرحله داوری رسید و ٣۴ اثر برگزیده و معرفی شدند.

محمدصادق طاهری افزود: امسال آثار رسیده به جشنواره از کیفیت بسیار بالایی برخودار بود و گاهی انتخاب و امتیازدهی به آثاربرگزیده نسبت به سایر آثار دیگر اختلاف بسیار کمی داشت.

در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان از مستند شهید عبدالمهدی مغفوری از شهدای لشکر ۴۱ ثارالله در زمان دفاع مقدس رونمایی و کتاب عاشقان مکتب حاج قاسم نوشته نعیم احمدی با حضور پدر شهیده ریحانه سلطانی نژاد (کودک کاپشن صورتی) از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان رونمایی شد.

در پایان آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره با اهدالی لوح و تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد. 

بخش عکس و خبر
محمدرضا عرب رتبه اول، علیرضا بهرامی، معصومه یحیی زاده و فاطمه سیرویی نژاد رتبه دوم، سیدصابر ناظمی رتبه سوم

بخش یادداشت

سوده پاکاری رتبه اول، الهام عطایی رتبه دوم، مهدیه مختاری مقدم رتبه سوم

بخش تیتر

مرضیه سادات حسینی راد و آمنه شهریارپناه رتبه اول، هدی رضوانی پور رتبه دوم، محمد حسنی سعدی رتبه سوم

گزارش تحقیقی

حکمت قاسم خانی رتبه اول، شهرزاد شریفی رتبه دوم و اعظم پسند و داود رجبی رتبه سوم

بخش خبر

داود میاندهی رتبه اول، نجمه حسنی رتبه دوم و عرفان امیرخسروی رتبه سوم

سرمقاله

مسعود الهی رتبه اول، مریم السادات بهادر رتبه دوم و امید سلطانی نژاد رتبه سوم

گزارش خبری

سمیه خدیشی رتبه اول، علی سعیدی رتبه دوم و نفیسه نجفی رتبه سوم

گزارش تحلیلی

حامد سالاری رتبه اول، ریحانه مظفری رتبه دوم و سمانه کارگرزاده راوری رتبه سوم

گزارش ویدئویی

محمدحسین الله وردی رتبه اول، مژده مهدوی راد رتبه دوم و طیبه هادیخانی رتبه سوم

نماهنگ گزارشی

امین گزستانی و محمدهادی شجاعی رتبه اول

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها