استاندار هرمزگان در پیامی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و آگاهانه مردم این استان در انتخابات، عنوان کرد: حماسه‌آفرینی ۱۱ اسفند، دگربار اراده آهنین ملت ایران را نمایان و دشمنان را به پرتگاه ناامیدی هدایت کرد.
استاندار هرمزگان در پیامی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و آگاهانه مردم این استان در انتخابات، عنوان کرد: حماسه‌آفرینی ۱۱ اسفند، دگربار اراده آهنین ملت ایران را نمایان و دشمنان را به پرتگاه ناامیدی هدایت کرد.
کد خبر: ۱۴۴۷۵۰۷

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان در پیامی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و آگاهانه مردم این استان در انتخابات، عنوان کرد: حماسه‌آفرینی ۱۱ اسفند، دگربار اراده آهنین ملت ایران را نمایان و دشمنان را به پرتگاه ناامیدی هدایت کرد. 

مهدی دوستی در این پیام با توجه به اینکه شکوه حضور، پیروزی دوباره مردم در میدان انتخابات را رقم زد، افزوده است: جشن حماسه آفرینی شما حافظان خلیج همیشه فارس در کنار همه هموطنان از جای جای ایران اسلامی دگربار اراده آهنین ملت ایران را نمایان ساخت و به لطف خداوند متعال مشارکت پرشور و گسترده شما مردم هرمزگان و حضورتان درکنار صندوق‌های رای، بنیان محکم مردم‌سالاری جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان یادآوری کرده و دشمنان را به پرتگاه ناامیدی سوق داد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان از شما مردم عزیز استان که با اقتدار پیروز واقعی میدان هستید، از حافظان نظم و امنیت انتخابات، تمامی منتخبان و نامزدها و دست‌اندرکاران نظارت و اجرای آن صمیمانه قدردانی کرده و به رسم قدرشناسی همواره تلاش خواهیم کرد با پایبندی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، میراث ارزشمند امام راحل و شهدای گرانمایه، در مسیر رشد و پیشرفت ایران، خادمان صدیق شما باشیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با مشارکت ۵۷ درصدی مردم استان هرمزگان برگزار شد.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در حوزه مرکزی، غرب و شرق استان و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

طبق اعلام ستاد انتخابات هرمزگان، یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۸۹ نفر هرمزگانی واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ نفر آقا و ۶۱۹ هزار و ۴۷۷ نفر نیز خانم هستند؛ همچنین ۷۷ هزار و ۴۰۴ نفر رای اولی شامل ۳۹ هزار و ۳۲۹ نفر آقا و ۳۸ هزار و ۷۵ نفر نیز خانم نماینده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای سلامی را انتخاب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها