استاندار البرز از حضور حماسی و باشکوه مردم شریف استان البرز در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قدردانی کرد.
استاندار البرز از حضور حماسی و باشکوه مردم شریف استان البرز در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۴۴۷۴۵۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مردم ولایتمدار استان البرز بار دیگر با حضور پرشور و وحدت آفرین خود در پای صندوق‌های رأی مهمترین رویداد سیاسی اسفندماه ١٤٠٢ را رقم زدند.

مردم شهید پرور و انقلابی ایران کوچک (البرز سرفراز) در حمایت از ارزش‌های انقلاب و پاسداشت خون شهدا و تبعیت از فرمان حضرت آیت الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور حماسی و پرشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر ثابت کردند که همیشه در میدان دفاع از میهن و یگان نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز همیشه حاضر و آماده اند؛ لذا ضمن تشکر از تک تک آحاد فرهیخته، بصیر و ولایتمدار البرز، احزاب، گروه‌ها و اصناف، تشکل‌های مردمی و همه اقشار به جهت حضور موثر، بموقع و هوشمندانه و کلیه عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات بر اساس ٤ مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین از پوشش خبری مناسب اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها که تابلوی زیبایی از اتحاد، همدلی، مشارکت، همیاری و انسجام برای ساختن ایران قوی ترسیم نمودند قدردانی و دست همه عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

امید است با شکل گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بعنوان پشتوانه انقلاب شکوهمند اسلامی و مردم عزیزمان بتوانند به وظایف قانونی خودشان در راستای پیشرفت و سازندگی میهن اسلامی عمل کنند.

مجتبی عبداللهی
استاندار البرز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها