برگزاری جلسه هم اندیشی کانون های بازنشستگان صنعت آب و برق اصفهان به میزبانی شرکت برق منطقه ای اصفهان

باحضور مسئولان کانون های بازنشستگان صنعت آب و برق اصفهان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان ، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در سالن دکتر حسابی این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۶۷۸۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ باحضور مسئولان کانون های بازنشستگان صنعت آب و برق اصفهان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان ، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در سالن دکتر حسابی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان در این جلسه مهندس سعید محسنی مدیرعامل این شرکت طی سخنانی با تقدیر از کانون های بازنشستگان صنعت آب و برق گفت: تشکیل یک کارگروه مشترک اقتصادی ، گذاشتن پیش فراخوان برای شروع سرمایه گذاری بازنشستگان و تشکیل اتاق فکر و ظرفیت سنجی شرکتهای تشکیل شده در کانونها برای پذیرش اعضای جدید جهت سرمایه گذاری در تولید انرژی تجدید پذیر در شهرکهای صنعتی و پستهای برق را از مواردی است که پیشنهاد میگردد در سرلوحه فعالیت کانونهای بازنشستگان قرار گیرد.

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان اضافه کرد : برای موفق تر شدن کانون بازنشستگان برق منطقه ای اصفهان باید بر جلب مشارکت همکاران بازنشسته در فعالیت ها تاکید شود و به عبارتی ورود این عزیزان برای بهبود و پیشرفت کارها و استفاده از پتانسیل آنها مدنظر قرارگیرد .

مهندس محسنی افزود : ما وظیفه خود میدانیم از فعالیت ها و اقدامات شما در جهت رفاه هر چه بیشترهمکاران عزیزبازنشسته حمایت کرده و در راستای افزایش رفاهیات آنها تلاش کنیم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها