٧٠٠ روستایی دشتیاری سیستان و بلوچستان از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند

رئیس جمعیت هلال احمر چابهار و دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ٧٠٠ نفر از روستاییان شهرستان دشتیاری در قالب "طرح ملی نذر خدمت" از خدمات درمانی و دارویی رایگان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۴۴۶۴۳۷

به گزارش جام جم آنلاین،عبدالستار چاکرزهی گفت: کاروان سلامت هلال‌احمر استان تهران در قالب طرح "ملی نذر خدمت"، با حضور در مناطق محروم شهرستان چابهار خدمات درمانی و دارویی رایگان به شهروندان نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: طرح ملی "نذر خدمت" هلال‌‎احمر استان تهران با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و مشارکت تیم پزشکی تخصصی داوطلب، خیران و اعضای داوطلب در قالب کاروان سلامت و با محوریت ارائه خدمات داوطلبانه در حوزه‌های ویزیت و داروی رایگان بیماران نیازمند، اهدای تانکر آب و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در روستاهای کم‌برخوردار و محروم دشتیاری برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر چابهار و دشتیاری گفت: این کاروان سلامت، با مشارکت ۳۳ پزشک عمومی، متخصص، دندانپزشک و پیراپزشک داوطلب، خدمات رایگان درمانی و دارویی به بیش از ۷۰۰ نفر از اهالی روستا به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارائه کرد.

وی بیان کرد: در این طرح ملی و با مشارکت و کمک خیرین داوطلب تهرانی، توزیع ۵۴۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ۶۰ تانکر آب با گنجایش‌های۲۰۰، یک‌هزار، یک‌هزار و ۵۰۰ و ۲ هزار لیتری نیز برای ذخیره و مصرف آب آشامیدنی خانگی، در میان روستاییان از دیگر برنامه‌های اجرایی در قالب طرح ملی "نذر خدمت" بود.

چاکرزهی اظهار کرد: ارائه خدمات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی و دندانپزشکی به هموطنان در نوبندیان، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین مناطق مرزی روستاهای "روحگام بالا"، "روحگام پایین" و فقیرمحمد، نقاط صفر مرزی ریمدان و توزیع بسته های غذایی، بسته های بهداشتی، نوشت افزار و اسباب بازی توسط تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر در "روستای نوحانی بازار رانک" شهرستان چابهار در قالب «طرح ملی نذر خدمت» نیز انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها