قاچاق کالای 71 ميلياردي در کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

قاچاق کالای 71 ميلياردي در کرمان

افزایش 70 درصدی کشفيات مواد مخدر پليس بافت

فرمانده انتظامي شهرستان بافت از افزايش70 درصدي کشفيات انواع موادمخدر در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
فرمانده انتظامي شهرستان بافت از افزايش70 درصدي کشفيات انواع موادمخدر در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۶۲۶۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سرهنگ محمدجواد آرامون،گفت: اين فرماندهي در راستاي برقراري نظم و امنيت و برخورد با سوداگران مرگ در حوزه استحفاظي، با تلاش بي وقفه پليس مبارزه با مواد مخدر و همکاري واحدهاي گشتي کلانتري و پاسگاهها موفق به افزايش کشف انواع موادمخدر شده است.
 
وي افزود: در اين راستا کشف انواع موادمخدر افزايش70درصدي داشته و دستگيري معتادين متجاهر افزايش 75 درصدي،دستگيري خرده فروشان افزايش60 درصدي و در خصوص دستگيري قاچاقچيان موادمخدر و باند هاي منهدم شده نيز50درصد افزايش داشته ايم.
 
وی افزود: با تلاش شبانه روزي همکاران در سطح شهرستان در راستاي برقراري نظم و امنيت و همچنين رضايتمندي همشهريان20منطقه پاکسازي و 189سارق دستگير،21باب مغازه و منزل مسکوني متخلف پلمب و يک تن و 669 کيلو انواع مواد مخدر کشف شده است.
 

فرمانده انتظامي بافت کشف بيش از17هزار ليتر انواع سوخت قاچاق،توقيف531دستگاه خودرو و140دستگاه موتورسيکلت متخلف را از ديگردستآوردهاي خادمان نظم و امنيت مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: پليس بنا به وظيفه ذاتي در راستاي پيگشيري و كشف جرائم به طور شبانه روزي تلاش مي كند، اما در اين بين لازم است شهروندان نيز با مراقبت بيشتر از اموال شخصي خود ياريگر پليس باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها