استاندار البرز گفت: حضور شکوهمند مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد همه نقشه‌های دشمن برای دلسرد کردن مردم نقش برآب شده است و به فضل الهی حضور مردم بار دیگر پای صندوق‌های رای مانند همیشه دشمن را ناامید خواهد کرد.
استاندار البرز گفت: حضور شکوهمند مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد همه نقشه‌های دشمن برای دلسرد کردن مردم نقش برآب شده است و به فضل الهی حضور مردم بار دیگر پای صندوق‌های رای مانند همیشه دشمن را ناامید خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۴۵۶۶۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مجتبی عبداللهی در جمع بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از مجریان و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج، گفت: یک هزار و ۳۳۰ صندوق در استان البرز پیش بینی شده است که حدود ۲۶ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای فرایند‌های برگزاری انتخابات را عهده دار خواهند بود.

عبدالهی گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای انتخابات شکوهمند در استان البرز همزمان با سراسر کشور انجام شده است و با حضور عوامل اجرایی تا روز انتخابات نشست‌های مختلفی برای هماهنگی بهتر و بیشتر انجام میگیرد.

او ادامه داد: از ابتدای انقلاب به طور متوسط سالانه یک انتخابات پشت سرگذاشته ایم و با تجربه برگزاری حدود ۴۵ انتخابات آماده برگزاری یک انتخابات پر شور دیگر هستیم.

استاندار البرز از ایران کوچک به عنوان مظهر وحدت و انسجام ملی نام برد و گفت: تنوع اقوام ویژگی برجسته استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات است و این تجلی حضور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

عبدالهی افزود: رهبرمعظم انقلاب در روز‌ها و ماه‌های اخیر سخنانی مهمی درباره انتخابات داشتند و در بیشتر سخنرانی‌ها به حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیش رو تاکید داشته اند، که این وظیفه همه ما برای ترغیب آحاد مردم برای حضور در این صحنه سیاسی است.

او گفت: رهبرمعظم انقلاب در فرمایشات گوهربارخود فرمودند: انتخابات حق مردم و یک تکلیف و مظهر قدرت و قوت ملی است و باید برای اجرای این تکلیف همه اقشار میدان دار باشند.

عبداللهی در ادامه با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تحلیلی بر تحولات منطقه اضافه کرد: باید برای قوی بودن ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار البرز حضور حداکثری در انتخابات را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی قلمداد و بیان کرد: خلق حماسه حضور بیانگر انسجام و وحدت ملی در اذهان جهانیان خواهد بود.

استاندار البرز ضمن تشکر از حضور گسترده عوامل اجرایی ستاد انتخابات گفت: برای داشتن انتخابات پر شور باید بر خودمان تکلیف کنیم و در این زمینه خواص نقش مهم‌تری دارند تا روز جمعه ۱۱ اسفندماه شاهد تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها