استاندارکرمان در رونمایی از محصول جدید گروه صنعتی بارز؛

رویکرد گروه بارز بر محور توسعه اقتصادی است

استاندارکرمان گفت: بارز با رویکرد توسعه اقتصادی و تولید ملی از وضعیت رکود و ورشکستگی خارج شده و گام‌های بزرگی در ارتقای سطح تولید و کیفیت محصولات خود برداشته است.
استاندارکرمان گفت: بارز با رویکرد توسعه اقتصادی و تولید ملی از وضعیت رکود و ورشکستگی خارج شده و گام‌های بزرگی در ارتقای سطح تولید و کیفیت محصولات خود برداشته است.
کد خبر: ۱۴۴۴۶۴۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در جشن ۳۸ سالگی گروه صنعتی بارز که با حضور استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرعامل گروه صنعتی بارز و اعضای هیئت مدیره این واحد برگزار شد، از نسل جدید تایرهای گروه‌ صنعتی بارز برای خودروهای شاسی بلند با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای فنی و تکنولوژیکی، رونمایی شد. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این مراسم، از تلاش‌ها و نوآوری‌های گروه صنعتی بارز تقدیر کرد و گفت: این گروه صنعتی در دو سال گذشته با رویکرد توسعه اقتصادی و تولید ملی، از وضعیت رکود و ورشکستگی خارج شده و گام‌های بزرگی در ارتقای سطح تولید و کیفیت محصولات خود برداشته است. 

وی افزود: گروه صنعتی بارز با حمایت مجموعه شستا و سهامداران خود در حال تولید لاستیک‌های فوق سنگین برای ماشین‌های معدنی است که یک پروژه استراتژیک و ملی محسوب می‌شود و اثر ماندگاری در حفظ تولید ملی و ایجاد اشتغال خواهد داشت. 

وی افزود: نجات صنعت از ورشکستی و افزایش تولید ملی کار بزرگی بود در حالی‌که بحث افزایش سرمایه و حضور سهامداران سخت بود. 

فداکار، گفت: مجموعه شستا و شیوه کار آنها کمک بزرگی بود که فرآیندتوسعه اقتصادی و توسعه فنی تایر در کارخانه کرمان را برای عموم مردم ایران امیدآفرین کرد. 

دستیار ویژه مدیرعامل شستا نیزدر این مراسم، از رشد و پیشرفت استان کرمان به عنوان قطب صنعتی و معدنی کشور سخن گفت و افزود: شستا به عنوان یکی از سهامداران گروه صنعتی بارز، از این گروه حمایت و برنامه‌های توسعه‌ای آن را پشتیبانی می‌کند. 

صاحب محمدی، افزود: گروه صنعتی بارز با افزایش ظرفیت تولید خود به خودکفایی در تولید لاستیک رسیده و می‌تواند در بازارهای داخلی و خارجی رقابت کند. 

وی تصریح کرد: شستا آماده است که با همکاری با گروه صنعتی بارز، زنجیره تولید لاستیک را تکمیل و نیازهای صنایع معدنی استان را برطرف کند. 

جمال میرزایی، مدیرعامل مجتمع لاستیک بارز نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات این کارخانه از سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۰ و نارضایتی کارگران بیان کرد: سال گذشته خودباوری در این مجموعه اتفاق افتاد و عملکرد سه ماهه با زیان بیش از ۱۰۰ میلیارد به سود خالص ۴۰۰ میلیارد در پایان سال تبدیل شد که با تغییرات در حوزه تولید، فروش و  ... اتفاق افتاد و در سال جاری نیز با تغییر نگرش به ۲۰۰۰ میلیارد تومان سود طی ۹ ماهه سال دست یافتیم. 

میرزایی، اظهار کرد: در کرمان شاهد تولید روزانه بیش از ۳۰۰ تن لاستیک هستیم که این به عنوان یک رکورد است، نگاه خوبی به سال آینده داریم و باید از لاک محلی خارج و وارد بازارهای جهانی شده و در این مورد دگرگونی ایجاد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها