معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد:

فعالیت ۵۰ دستگاه مکنده و ۳۵ پمپ برای دفع آب‌های سطحی اهواز

پیام شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود امام (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر

شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود امام (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۶۸

 جام جم آنلاین - خوزستان، شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود امام (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

و قل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا ۝ سوره اسراء (۸۱)  ۲۲ بهمن سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، روز یادآور رستاخیز ملت غیور و ولایت مدار ایران است. ملتی که صبورانه و دلیرانه برای رسیدن به آرمان های خود و رهایی از استبداد و ظلم و ستم، در برابر استکبار جهانی ایستادند و در مسیر اعتلای نام این مرز و بوم تاریخ‌ساز شدند و این انقلاب را با مجاهدت ها و پایمردی های غیور مردان و زنان ایران اسلامی به ثمر نشاندند.

 امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام می گیرند چرا که شکوه و عظمت نهضت جمهوری اسلامی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومت الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پر بارتر و تنومند تر می شود، تثبیت کند.

اینجانب ۱۲ بهمن ماه آغاز چهل و چهار سال استقلال و اتکا به توان متخصصین داخلی با هدایت عالمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و جانفشانی شهدای والامقام را به همه ایرانیان در سرتاسر جهان و به همه شما شهروندان صبور و مقاوم کلانشهر اهواز، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رضا امینی

شهردار اهواز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها