دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان خبر داد:

استقبال چشمگیر مردم از جشنواره عمار

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان گفت: استقبال مردم از جشنواره عمار چشمگیر بوده و حضور نوجوانان ها نسبت به سال های گذشته متمایز و گسترده تر است.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۳۴

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، مصطفی شالباف در حاشیه برگزاری چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از خوزستان ۷۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و از این تعداد ۱۰ اثر که به موضوع مظلومیت فلسطین و مقاومت اختصاص داشت به مرحله نهایی یافت.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان بیان کرد: این جشنواره با عنوان های شعر و هنر، انتخابات و جایگاه مردم در اداره کشور، انقلاب و روایت تاریخ خوزستان و فلسطین و مقاومت به مدت چهار شب در سینما اکسین اهواز در حال برگزاری است.

وی گفت: استقبال مردم از جشنواره عمار چشمگیر بوده و حضور نوجوانان ها نسبت به سال های گذشته متمایز و گسترده تر است.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان با بیان اینکه مظلومیت فلسطین و مقاومت موضوع اصلی جشنواره امسال بوده است، تصریح کرد: در این خصوص بر هشت شخصیت خوزستانی که در راستای مبارزه با فلسطین فعالیت داشته اند، تمرکز شد.

شالباف عنوان کرد: در آخرین شب جشنواره از حرکت های مردمی که برای حمایت از فلسطین و غزه فعالیت داشته و از هنرمندان برتر سال، تجلیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها