رییس شورای اطلاع رسانی دولت:

جمهوری اسلامی به اتکای مردم ایستاده است

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: جمهوری اسلامی به اتکای اراده و ظرفیت مردمی مقتدرانه در مقابل جبهه مجهز رسانه ای دشمن ایستاده که با پول و نفوذ از هر اقدامی علیه ما دریغ نمی کند.
رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: جمهوری اسلامی به اتکای اراده و ظرفیت مردمی مقتدرانه در مقابل جبهه مجهز رسانه ای دشمن ایستاده که با پول و نفوذ از هر اقدامی علیه ما دریغ نمی کند.
کد خبر: ۱۴۴۳۳۲۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز،سپهر خلجی در نشست تبیین تحول در اطلاع رسانی دولت استان البرز افزود: جمهوری اسلامی در این شرایط و در منطقه پرآشوبی که قرار دارد با اقتدار یازدهمین پرتاب فضایی را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: در کل پرتاب‌های فضایی به برکت نخبگان، جوانان و متخصصان اقدامات دولت سیزدهم در این ۲ سال اخیر بیش از ۱۲ سال گذشته بوده و امروز کشور در بسیاری از حوزه‌های فناوری موفق عمل کرده است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: باید این دستاورد‌ها را درست روایت کنیم چرا که در یک نبرد نفس گیر در حوزه مدیریت پیام هستیم، بنابراین باید درست تصویرسازی کنیم.

خلجی با تاکید بر حضور موثر رسانه‌ها در جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد: تصویر القایی دشمن را باید شکست، زیرا هدف دشمن از این تصویرسازی القای ناکارآمدی نظام اسلامی است، اما آیا این نظام ناتوان است؟ بنابراین روایتگری را باید درست انجام دهیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت مردمی اضافه کرد: این در حالی است که دولت سیزدهم در شرایط بدهی ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی، مشکلات تامین کالای اساسی، اوج بحران کرونا، اوج ناامیدی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

خلجی بیان کرد: در شرایط و زمان شیوع بیماری کرونا روزانه یک میلیون تزریق واکسن داشتیم و انواع واکسن‌ها در دولت سیزدهم تولید شد، بطوریکه در آن شرایط بدهی‌های دولت حل شد و تورم ۶۰ درصدی به ۴۰ درصد رسید.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه اکنون رشد اقتصادی نزدیک چهار درصد است و دریک برهه از چهار درصد هم عبور کردیم، گفت: در بحث فروش نفت و رفع بسیاری از خاموشی‌های برق و ارتباطات خارجی پیشرفت داشتیم و می‌طلبد که این‌ها توفیقات را درست اطلاع رسانی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما به عنوان دولت، بزرگترین تولید کننده خبر در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: اگر در حوزه دستاورد‌های کشاورزی، سلامت، فضایی صحبت می‌کنیم این به معنی دولت است، بنابراین باید بتوانیم این خبر‌ها و دستاورد‌ها را درست روایت و به مخاطب ارایه کنیم.

خلجی با تاکید بر اینکه عده‌ای به دنبال تخریب تصویر دولت و نظام هستند که باید با امید و اعتماد آفرینی و تقویت حوزه اطلاع رسانی با این موضوع مقابله کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس اقدامات موثر دولت در حوزه اتباع، زیرساخت‌های درمانی که ۱۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در این دولت ایجاد شده، رایگان کردن بیمه سلامت برای ماردان، تقبل هزینه زوج‌های نابارور، پرداخت هزینه سمپاد برای افراد دهک‌های پایین که ۲۰ درصد رشد برای تحصیل افراد داشتیم، رتبه بندی معلمان که پس از ۱۵ سال دولت سیزدهم زیر بار اجرای آن رفت را باید تبیین کرد.

انتخابات وظیفه تمام دستگاه‌ها است

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اهمیت انتخابات و تاکید رهبر معظم انقلاب در این زمینه گفت: انتخابات علاوه بر تکلیف یک حق است و مهمترین دستور کار نظام در انتخابات پیش رو است و این انتخابات وظیفه وزارت کشور یا استانداری نبوده بلکه وظیفه همه دستگاه‌ها است.

خلجی تاکید کرد: انتخابات نیاز است با حضور پرشور مردم در چهار راهبرد، مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

وی افزود: بنابراین وظیفه داریم کمک کنیم این سیاست و هدفگذاری تحقق یابد و همه را باید پای کار بیاوریم.

خلجی گفت: هرجا حضور مردم بوده توفیق حاصل شد چرا که نظام مردم پایه است بطوریکه فتنه‌های بزرگی را از سرگذراندیم.

وی با اشاره به اینکه به برکت حضور مردم از جنگ تحمیلی و بسیاری فتنه‌ها از جمله فتنه ۸۸ بر توطئه دشمنان فائق آمدیم، اظهار کرد: در تمام این سال‌ها حضور مردم امنیت ساز بوده است و این مهم مورد تاکید باید قرار گیرد.

بحث روایت مساله مهمی است

وی روایتگری درست را در جنگ رسانه دشمن مهم خواند و افزود: هر جا نتوانستیم روایت کنیم دیگران غلبه می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: رژیم صهیونیستی سال‌ها تلاش کرد تا روایتی از این رژیم جعلی داشته باشد، اما دیدیم با اقدام یک گروه کوچک از جبهه مقاومت، ظرف ۲ ساعت به باد هوا رفت.

وی افزود: دیدیم تظاهرات بی شماری که در قلب اروپا به حمایت فلسطین صورت گرفت و چهره واقعی رژیم جنایتکار اسراییل نمایان شد.

خلجی یادآورشد: امروز رژیم غاصب در دادگاه‌های بین المللی در معرض مواخذه قرار می‌گیرد و این به برکت خون شهدا صورت گرفت و این روایت اصلی از رژیم جنایتکار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها