رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی کرمانشاه؛

کالای قاچاق “آنلاین‌شاپ‌ها” بلای جان واحدهای آرایشی و بهداشتی کرمانشاه

کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی کرمانشاه؛

“شیر مدارس” کرمانشاه، زیر ذره‌بین تعزیرات

کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی کرمانشاه از نظارت بر عرضه شیر در مدارس کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۱۷۰۸

جام جم آنلاین؛ جلال محکی ، با اشاره به اینکه نظارت بر عرضه شیر مدارس در کرمانشاه از ابتدای آبان ماه آغاز شده و تا پایان بهمن ادامه دارد، گفت: در قالب این طرح نظارتی، تمام دبستان‌های ابتدایی دولتی که مشمول دریافت شیر رایگان هستند، به صورت مستمر رصد می‌شوند.

وی با بیان اینکه این نظارت‌ها صرفا به مدارس شهری و یا مرکز استان محدود نیست، خاطرنشان کرد: تمام دبستان‌هایی که مشمول دریافت شیر هستند با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و … مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

به گفته این مسئول، تاکنون بالغ بر ۱۵۰ دبستان در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته و خوشبختانه موردی از تخلف و تشکیل پرونده رخ نداده است.

کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه درباره مواردی که در این بازرسی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد نیز یادآور شد: کیفیت و کمیت شیر توزیعی، رسیدن شیر به همه مدارس و همه دانش آموزان، عدم اخذ هرگونه وجه از دانش آموزان و والدین و… مواردی است که رصد می‌شود.

محکی از اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه عرضه شیر مدارس به صورت مستقیم با سلامت دانش آموزان در ارتباط است، از هیچ تخلفی در این زمینه چشم پوشی نخواهد شد.

وی از والدین دانش آموزان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع شیر در مدارس، مراتب را با سامانه تلفنی ۱۳۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها