مقاومت اسلامی عراق:

آمریکا و متحدانش دیگر در منطقه امنیت نخواهند داشت

جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق اعلام کرد: از امروز به بعد دیگر آمریکا و سایر کشور‌های عضو ائتلاف امنیت نخواهد داشت و ما دست در دست برادران انصارالله یمن در کمین نیرو‌های دشمن خواهیم بود.
کد خبر: ۱۴۴۰۴۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، پایگاه اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق با صدور بیانیه‌ای به تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن واکنش نشان داد.

در بیانیه جنبش النجباء آمده است: تجاوز آمریکایی جدیدی علیه برادرانمان در یمن عزیز صورت پذیرفت که در نتیجه آن، غیرنظامیان و افراد بی‌گناه در برابر چشم جهانیان و با استقبال برخی سازشکاران و خائنان به شهادت رسیدند.

این بیانیه می‌افزاید: آمریکایی‌ها بار دیگر بر جنایتکار بودنشان صحه گذاشته و نشان دادند اهمیتی برای هنجار‌ها و قوانین بین‌المللی قائل نیستند و صرفاً بر مبنای نظام تک‌قطبی حرکت می‌کنند.

جنبش نجباء تأکید کرد: آمریکای شرور و اذناب خائن و سازشکارش بدانند که در تیررس آتش همه جنبش‌های مقاومت در سرتاسر محور خواهند بود و از امروز به بعد دیگر منافع آمریکا و سایر کشور‌های عضو ائتلاف امنیت نخواهد داشت.

این جنبش در پایان بیانیه خود اعلام کرد: ما در مقاومت اسلامی عراق، دست در دست برادران مجاهدمان در انصارالله، در جنگ آن‌ها علیه طاغوت مستکبر آمریکایی، در کمین نیرو‌های دشمن خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها