نخستین پایگاه عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی (١١۵) بانوان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۴۰۱۸۴
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان؛ نخستین پایگاه عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی (١١۵) بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بصورت رسمی افتتاح شد.

در آئین افتتاح این پایگاه که در شهر سمنان انجام شد ،  همتی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، طحان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری، طاهریان مدیر کل انتقال خون استان سمنان،   قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و یحیایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و دیگر مسئولانی از دانشگاه و دیگر دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بانوان بصورت آزمایشی از ٣ دی ماه سال جاری راه اندازی شده است و کارکنان عملیاتی این پایگاه در حال ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مردم هستند و امروز نیز این پایگاه به صورت رسمی افتتاح گردید.

دکتر کامران قدس ادامه داد: از زمان راه اندازی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بانوان تاکنون ٧٠ ماموریت توسط کارکنان این پایگاه انجام شده که ۶٢ مصدوم و بیمار خدمات فوریت های پزشکی را دریافت نمودند. این آمار نشان‌دهنده اهمیت راه اندازی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بانوان می باشد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، خدمت رسانی توسط این عزیزان را مهم و موثر دانست و بیان نمود: خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تمام توان خود برای خدمت رسانی مطلوب‌تر و جلب رضایت مردم در تمامی نقاط تحت پوشش این دانشگاه به کار بسته است و امیدواریم در این مسیر پر فراز و نشیب سربلند باشیم.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این خصوص گفت: این پایگاه با حضور تیم اورژانس بانوان هر روز در برنامه های تنظیمی حداقل ۱۲ ساعته مشغول ارائه خدمات پیش بیمارستانی در شهرستان سمنان خواهند بود.

پژمان قرائیان با اشاره به فعالیت نیروهای حرفه ای در پایگاه اورژانس بانوان خاطر نشان کرد: این نیروها برای امدادرسانی در اورژانس‌های احتمالی بانوان در شهر سمنان آماده ارائه خدمات هستند. با افتتاح اورژانس بانوان شاهد توسعه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای جمعیت تحت پوشش دانشگاه خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها