استاندار گلستان در نشست رئیس ستاد انتخابات کشور با فرمانداران، معاونین سیاسی و بخشداران استان

تعامل با رسانه ها زمینه ارتقا مشارکت را فراهم می کند

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت ها اظهار کرد: همه، اقدامات قرارگاه جهاد تبیین را با جدیت و شدت دنبال کنند و با بیان فعالیت های صورت گرفته ، اطلاع رسانی لازم را برای مردم داشته باشند.
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت ها اظهار کرد: همه، اقدامات قرارگاه جهاد تبیین را با جدیت و شدت دنبال کنند و با بیان فعالیت های صورت گرفته ، اطلاع رسانی لازم را برای مردم داشته باشند.
کد خبر: ۱۴۳۹۶۱۶
نویسنده شبیر دائمی
به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، دکتر علی محمد زنگانه در نشست دکتر سید محمد تقی شاهچراغی معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور با فرمانداران، معاونین سیاسی و بخشداران استان، تصریح کرد: پروژه بزرگ انتخابات با رمز یا علی ابن موسی الرضا( ع ) آغاز شد چرا که تمامی اقوام در استان به ساحت مقدس ایشان ارادت ویژه ای دارند.
وی افزود: قلب حکمرانی متعالی و مردمی ، رسانه است و فرمانداران توجه به رسانه ها را در پیشانی ارتباطات خود قرار دهند و تعاملات سازنده خود با اصحاب رسانه را ارتقا دهند تا همانگونه که رسانه با سلایق مختلف در سفر ریاست محترم جمهوری ، همسو با مطالبات استان حرکت کردند ، تا انتخابات پیش رو نیز همراهی لازم را داشته باشند.
استاندار گلستان یادآور شد:در راستای بیان اقدامات و اطلاع رسانی دستاوردها روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با محوریت روابط عمومی استانداری و روابط عمومی دستگاه ها در شهرستان با محوریت روابط عمومی فرمانداری ها تلاش های لازم را صورت دهند.
دکتر زنگانه تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه خدمات دولت پیش و پس از دولت سیزدهم ، اقدامی در راستای افزایش حق دانستن مردم و اطلاع رسانی است که تا کنون در 2 شهرستان بندرگز و کردکوی برگزار شده و فرمانداری ها خلاقیت را در این عرصه اطلاع رسانی وارد کنند.
وی افزود: معاون های استانداری لیستی از پروژه های قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی که تا دهه فجر و متعاقب آن تا انتخابات ، تهیه نمایند و بتوانیم با پیگیری های ویژه بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی را تسریع کنیم.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: بیش از 26 همت پروژه در سفر ریاست محترم جمهور به گلستان افتتاح شد و عملیات اجرایی بیش از 103 همت پروژه در این سفر آغاز شد که در تاریخ استان بی سابقه بوده است.
دکتر زنگانه تاکید کرد: کاروان خدمتی که در طول دولت سیزدهم در شهرستان ها با مدیریت فرمانداران آغاز شده و در شهرها و روستاها ضمن استماع دغدغه های مردم در رفع آنها می کوشد، اقدامی ارزشمند و تداوم آن ضروری است.
وی ادامه داد : راه اندازی برنامه جمعه های خدمت در این مسیر در شهرستان ها برگزار شد و تلاش داریم برنامه جمعه های خدمت را در هر شهر برگزار نماییم.
دکتر زنگانه تاکید کرد: اقدامات مجریان در انتخابات نباید همراه با شبهه باشد و هرگونه جانبداری مجریان از داوطلبان ممنوع است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها